ساختمان ‌های بتنی مقاوم در برابر زلزله مجمع عمومي عادي ساليانه

مجمع عمومي عادي ساليانه نوبت دوم برگزار گردید

مجمع عمومي عادي ساليانه ( نوبت دوم) سال نودوشش که در روز پنج شنبه هجدهم خرداد نودو شش راس ساعت هفده در مرکز همايش هاي دانشگاه علوم پزشکي و با حضور آقاي مهندس شاه محمدي نماينده محترم اداره کل راه و شهرسازي استان همدان، بازرسین محترم سازمان و اعضاء محترم شروع شد

کد خبر: 960322006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ - ۱۱:۵۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان مجمع عمومي عادي ساليانه ( نوبت دوم) سال نودوشش که در روز پنج شنبه هجدهم خرداد نودو شش راس ساعت هفده در مرکز همايش هاي دانشگاه علوم پزشکي و با حضور آقاي مهندس شاه محمدي نماينده محترم اداره کل راه و شهرسازي استان همدان، بازرسین محترم سازمان و اعضاء محترم شروع شدمجمع عمومي عادي ساليانه نوبت دوم

.

مجمع عمومي عادي ساليانه نوبت دوم

سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان

مجمع عمومي عادي ساليانه نوبت دوم

شنيدن گزارش عمل کرد و بررسي و تصويب تراز نامه سال نودوچهار ، بررسي و تصويب بودجه پيشنهادي سال نودو شش ، انتخاب بازرسین اصلي و علي البدل ، تعيين تعداد جلسات مجمع عمومي فوق العاده مورد نياز سازمان در سال نودوشش دستورکارهاي اين مجمع بود.
مهندس سليمي رئيس سازمان ضمن خوش آمد گويي به اعضاء سازمان، حملات تروريستي در حرم مطهر امام خميني (رحمه الله) و مجلس شوراي اسلامي را محکوم و اعلام کرد حملات تروريستي موجب وحدت بيش تر در جامعه ما ميشود و هم بستگي ما را در مواجهه با استکبار جهاني افزايش ميدهد.
سپس با دعوت از پيشکسوت ترين و جوانترين اعضاء حاضر در مجمع، اداره مجمع را به هيات رئيسه سني سپرد. مهندس سياح رئيس هيات رئيسه سني مجمع بر اساس آئين نامه برگزاري مجامع عمومي هيات رئيسه اصلي مجمع را انتخاب و اداره ادامه نشست توسط هيات رئيسه اصلي انجام گردید.


هيات رئيسه اصلي از رياست سازمان و سپس خزانه دار دعوت نمودند تا گزارش خود را با توجه به دستورکارهاي موجود ارائه دهند. بعد از آن موافقین و مخالفین گزارش عمل کرد و بررسي و تصويب تراز نامه سال نودوچهار و هم چنين پيشنهادي سال نودوشش پشت تريبون قرار گرفته و در اين مورد با حاضران در مجمع صحبت کردند.
طبق آئين نامه برگزاري مجامع عمومي، دفاعيه خزانه دار سازمان بخش بعدي برنامه بود و بعد از آن انتخابات شروع شد. با راي گيري صورت گرفته اعضاء سازمان به عمل کرد و تراز سال نودوچهار و بودجه پيشنهادي سال نودوشش راي منفي دادند.
دستورکار سوم مجمع در مورد تعيين تعداد جلسات مجمع عمومي فوق العاده مورد نياز سازمان توسط هيات رئيسه مجمع عمومي پنج جلسه اعلام شد و حاضران در اين جلسه با اهداء صلواتي بر محمد و آل محمد (ص) موافقت خود را اعلام نمودند.
با توجه به اين که سقف جلسه تا ساعت بیست بود و زمان مجمع به اتمام رسيد، لذا هيات رئيسه مجمع براي اجراي دستور کار چهارم تنفس اعلام نمود و جلسه بعدي در ادامه مجمع فعلي برگزار خواهد گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

 

کتاب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ خرداد ۹۶
1214 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0