زمان بندی دوره های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ماه زمان بندی دوره های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ماه

زمان بندی دوره های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ماه

زمان بندی دوره های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ماه ، 1400 و مهرماه 1399 اعلام شد. قبل از ثبت نام در دوره ها، توجه به نکات زیر ضروری است

کد خبر: 001002003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ دی ۰۰ - ۷:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، زمان بندی دوره های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ماه ، ۱۴۰۰ و مهرماه ۱۳۹۹ اعلام شد. قبل از ثبت نام در دوره ها، توجه به نکات زیر ضروری است

زمان بندی دوره های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ماه

زمان بندی دوره های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ماه

پیرو ابلاغیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی برای شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مهر ماه ۱۳۹۹ و مرداد ۱۴۰۰ که نمره چهل و هشت یا چهل و نه را کسب کرده اند، بدین وسیله برنامه زمان بندی این دوره ها در فصل زمستان سال ۱۴۰۰، به شرح زیر اعلام می گردد. قبل از ثبت نام در دوره ها، توجه به نکات زیر ضروری است:
۱ -دوره های آموزشی اعلام شده در این اطلاعیه، فقط برای آن گروه از شرکت کنندگان آزمون ورو به حرفه مهندسی مهر ماه ۱۳۹۹ و مرداد ۱۴۰۰ است که نمره ۴۸ یا ۴۹ را کسب نموده اند. لذا سایر شرکت کنندگان محترم، مشمول این موضوع نبوده و شرکت آنان در این دوره ها، تاثیری در قبولی آنها نخواهد داشت.
۲- شرکت کنندگان در آزمون مربوطه که دارای نمرات ۴۸ و ۴۹ بوده اند، لازم است به ازای هر یک نمره کسری نسبت به نصاب پنجاه نمره، یک دوره آموزشی متناسب با رشته و صلاحیت مربوطه را با موفقیت بگذرانند. ضمنا، در صورتی که که شرکت کنندگان آزمون در صلاحیتهای مختلف، شامل محاسبات یا طراحی، نظارت و اجرا، مشمول این دستور العمل شده باشند، دوره های آموزشی گذرانده شده در هر صلاحیت، باید متمایز از دوره های آموزشی صلاحیت دیگر باشد.
۳- این دوره های آموزشی، مجزا از دوره های آموزشی ارتقا پایه است و لذا متقاضیان ارتقا پایه، به هیچ وجه در دوره های اعلام شده در این اطلاعیه، ثبت نام ننمایند و در صورت ثبت نام، مسؤلیت عدم پذیرش دوره های آنان جهت ارتقا پروانه ، بر عهده ایشان باشد. جهت شرکت در دوره های آموزشی تمدید و ارتقاء پایه، فقط با مراجعه به سامانه آموزش سازمان به آدرس edu.tceo.ir در دوره های آموزشی مورد نیاز شرکت نمایند.
۴ -جهت مشاهده متن ابلاغیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، می توانید اینجا کلیک نمایید. تاکید می شود که متقاضیان محترم، حتما متن ابلاغیه و دستور العمل آن را به دقت مطالعه کنید.
۵ -متقاضیان صلاحیت اجرا در رشته عمران و معماری که مشمول این دستورالعمل هستند، پس از طی دوره های جبرانی مورد نیاز و تایید قبولی نهایی از طرف دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، باید هشتاد و چهار ساعت دوره آموزشی ورود به حرفه اجرا را نیز بگذرانند که پس از اعلام قبولی افراد از طرف دفتر مقررات ملی، خواهد بود.
۶ – دوره های آموزشی مورد نیاز در صلاحیت اجرای رشته های تاسیسات مکانیکی و برقی و هم‌چنین رشته ترافیک، متعاقباً توسط دفتر مقررات ملی اعلام خواهد شد.
در ذیل برنامه زمان بندی ۵ دانشگاه شامل جهاد دانشگاهی، علم و فرهنگ و دانشگاه آزاد تهران غرب، علم و صنعت و دانشگاه شهیدرجایی با جزئیات ثبت نام و دسترسی به دوره ها اعلام می شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ دی ۰۰
1575 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0