آئین روز مهندسی در شیراز تجلیل نود نفر از مهندسان کشاورزی فعال استان فارس در حوزه‌ های مختلف

آئین روز مهندسی در شیراز

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این آئین که با حضور بیش از ششصد نفر از مهندسان کشاورزی استان فارس در شیراز برگزار گردید، بیان کرد: بیش از دویست و سی و پنج هزار فارغ التحصیل رشته کشاورزی دانشگاه‌ های داخلی و خارجی عضو این سازمان هستند.

کد خبر: 961203016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ اسفند ۹۶ - ۵:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این آئین که با حضور بیش از ششصد نفر از مهندسان کشاورزی استان فارس در شیراز برگزار گردید، بیان کرد: بیش از دویست و سی و پنج هزار فارغ التحصیل رشته کشاورزی دانشگاه‌ های داخلی و خارجی عضو این سازمان هستند.

آئین روز مهندسی در شیراز

آئین روز مهندسی در شیراز

آئین روز مهندسی  در شیراز

نود نفر از مهندسان کشاورزی فعال استان فارس در حوزه‌ های مختلف تجلیل گردیدند.
اکبر کبیری ادامه داد: این کارشناسان با توجه به آموزش ‌های تخصصی نقش نظارتی خیلی خوبی برای کمک به تولید با کیفیت ‌تر محصولات کشاورزی در کل کشور برداشته اند.
کبیری خاطر نشان کرد: این مهندسان توانمند با استفاده از آخرین علوم مرتبط با کشاورزی توانسته اند در قالب سازمانی غیر دولتی در کنار جهاد کشاورزی در تولید محصولات کشاورزی با آخرین استاندارد‌های بین المللی قدم های خیلی مهمی بردارند.

آئین روز مهندسی در شیراز

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این آئین، تصریح کرد: در حال حاضر پانزده هزار و چهارصد و پنجاه و پنج مهندس کشاورزی عضو این سازمان هستند.
وی یاد آور شد: این مهندسان با حضور در زمین‌ های کشاورزی، کارگاه ها، گلخانه‌ ها و مراکز تولیدی طیور دام و شیلات با نظارت ‌هایی که داشته اند سه هزار چهارصد مجوز برای واحد‌های تولیدی، طیور، دام و شیلات، گلخانه ‌ها و کارگاه‌ های پرورش قارچ داشته اند.
در این آئین از نود نفر از مهندسان کشاورزی فعال استان فارس در حوزه ‌های مختلف تجلیل شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۶
939 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0