بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران یک عضو کمیسیون عمران اظهار داشت:

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران

شهرام کوسه غراوی از بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در این کمیسیون خبر داد.

کد خبر: 970828003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ - ۱۰:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شهرام کوسه غراوی از بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در این کمیسیون خبر داد.

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران

اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون  عمران بررسی گردید

وی، در مورد نشست کمیسیون عمران بیان کرد: بیش تر بحث امروز در کمیسیون عمران، در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی بود که رویکرد کمیسیون در این باره مورد بررسی قرار گرفت.
این عضو کمیسیون عمران با عنوان این که ما اصلاح قانون را از وزارت راه و شهرسازی به سازمان مدیریت انتقال دادیم، خاطر نشان کرد: این که این ایده تا چه اندازه می ‌‌‌تواند عملیاتی باشد، تا چه اندازه می ‌‌‌‌تواند مشکلات را حل کند و تا چه اندازه می ‌‌‌‌تواند در صحن رای بیاورد، موضوعاتی بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.
کوسه غراوی تصریح کرد: بحث مهمی که در کمیسیون عنوان شد، آن بود که سازمان مدیریت متولی پروژه‌‌های دولتی است در صورتی که نظام مهندسی، ساختمان‌‌‌ های غیردولتی و مردمی را در دست نظارت دارد، حال اگر روزی مشکلی ایجاد گردد آیا نهاد ریاست جمهوری یا سازمان مدیریت باید مستقیم ورود کنند یا خیر؟

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران

این عضو کمیسیون عمران با عنوان این که معاونت پارلمانی وزارت راه و شهرسازی امروز در نشست کمیسیون حضور داشت، یاد آور شد: ایشان یک هفته فرصت خواست که در این موضوع یک جمع‌‌‌بندی برای ما انجام دهند تا بتوانیم نتیجه‌‌ گیری کنیم که چه تصمیمی باید گرفته شود.

منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آبان ۹۷
712 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0