تجمع مجدد مهندسان مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز تجمع مجدد مهندسان مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

تجمع مجدد مهندسان مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

تجمع مجدد مهندسان مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، مهندسین البرزی روز گذشته در اعتراض به عدم شفافیت مالی و حبس دستمزد ناظران و وجود مشکلات در ارجاع کار نظارت و قرارداد همسان نظارت اقدام به برگزاری اجتماع ساکت کردند

کد خبر: 991107006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ - ۱۰:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تجمع مجدد مهندسان مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، مهندسین البرزی روز گذشته در اعتراض به عدم شفافیت مالی و حبس دستمزد ناظران و وجود مشکلات در ارجاع کار نظارت و قرارداد همسان نظارت اقدام به برگزاری اجتماع ساکت کردند


تجمع مجدد مهندسان مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

تجمع مجدد مهندسان مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
مهندسین البرزی روز گذشته در اعتراض به عدم شفافیت مالی و حبس دستمزد ناظران و وجود مشکلات در ارجاع کار نظارت و قرارداد همسان نظارت اقدام به برگزاری اجتماع ساکت کردند.
در این تجمع که در محوطه‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و در سکوت کامل برگزار گردید، بنری تدارک دیده شده بود که در آن مهندسان با استعانت از مقام معظم رهبری و آیت‌الله رییسی خواهان اصلاح امور شدند.
نماینده افراد حاضر در این تجمع بیان داشت: با توجه به عدم هر گونه واکنشی از سمت هیئت مدیره، افراد حاضر در طبقه چهارم سازمان و حوزه ریاست حاضر شدند و در نهایت نمایندگان مهندسین و نمایندگان هیئت مدیره نشستی برگزار کردند که در آن موارد زیر از سوی نمایندگان افراد معترض پیشنهاد گردید:
۱- قول اکید هیئت مدیره مبنی بر اصلاح مواردی در قرارداد همسان با همفکری و همکاری نمایندگان احقاق حقوق
۲- درج تمامی مصوبات هیئت مدیره جهت شفاف سازی و عدم ایجاد رانت اطلاعاتی بعد از هر جلسه هیئت مدیره در سایت نظام مهندسی
۳- رسیدگی هر چه سریع‌تر به تخلفات گسترده در شهرداری گرمدره و شهرداری هشتگرد و شهرداری فردیس.
۴- درخواست شد، جهت تسریع در ابلاغ تعرفه تفکیکی، با هم‌فکری اعضای هیئت رییسه و نمایندگان گروه احقاق حقوق هر چه سریع‌تر اقدام عملی صورت گیرد و پی‌گیری هم‌زمان سازمان و گروه احقاق از وزارت‌خانه یا دیوان عدالت جهت تعیین تکلیف تعرفه انجام شود تا در اسرع وقت به نتیجه برسد.
۵- قرار شد مصوبه بیمه مسولیت مدنی ناظران و طراحان از محل پنج درصد حق‌ نظام‌مهندسی و هم‌چنین اعطای وام از محل رسوب پول ‌ها در سایت نظام مهندسی درج شود.
هم‌چنین مقرر گردید هفته‌ آینده جلسه‌ای در جهت جمع‌بندی اقدامات در خصوص پنج بند فوق برگزار شود.
هیئت مدیره نیز به جهت شفافیت و جلوگیری از تضییع حقوق مهندسین پیشنهاد درج کلیه دستورنقشه ها را در سایت نظام مهندسی عنوان کردند. که این مهم میتواند به شفافیت در سیستم ارجاع کمک کند.
نخستین تجمع مهندسین ساختمان البرز در ارتباط با عدم آزادسازی حق‌الزحمه‌ مهندسان ناظر و تجمیع دستمزدها در حساب‌ های غیرشفاف نظام‌ مهندسی، دوم دی ماه برگزار شده بود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۹
611 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0