با برگزاری اجلاس نظام مهندسی در گران ‌ترین هتل ایران موافق نبودم معاون وزیر راه بیان کرد:

نیازمندی نظام مهندسی ساختمان به تدابیر جدید

حامد مظاهریان عنوان داشت: زمانیکه در یک زلزله منازل مسکونی و بیمارستان تخریب می‌ شوند نشانه اینست که نظام مهندسی و نظام فنی اجرایی نیازمند تدابیر جدید هستند.

کد خبر: 960929010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶ - ۴:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  حامد مظاهریان عنوان داشت: زمانیکه در یک زلزله منازل مسکونی و بیمارستان تخریب می‌ شوند نشانه اینست که نظام مهندسی و نظام فنی اجرایی نیازمند تدابیر جدید هستند.نیازمندی نظام مهندسی ساختمان به تدابیر جدید

نیازمندی نظام مهندسی ساختمان به تدابیر جدید

نیازمندی نظام مهندسی ساختمان به تدابیر جدید

نیازمندی نظام مهندسی ساختمان به  تدابیر جدید

معاون وزیر راه ظهر امروز در اولین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان با بیان این که به قدرت و صدای رسای سازمان‌ های نظام مهندسی افتخار می ‌کنیم، گفت: همه مهندسین باید ۲ اصل عدم تضاد منافع و اولویت منافع عمومی بر منافع فردی را رعایت کرده و این مهم را در همه فعالیت ‌های خود در نظر بگیرند.
مظاهریان با اشاره به این که تعریف‌ های متعددی از اخلاق وجود دارد، ادامه داد: شرایط گوناگون موجود در روابط اجتماعی موجب تغییر در برخی از رفتارها می‌ شود و اگر عوامل این تغییر بیرونی باشد قانون و اگر درونی باشد، اخلاق نام دارد.
وی با اعلام این که نظم اخلاقی درون هر صنف باید شکل گیرد، اظهار داشت: یک نظام اخلاقی باید فرآیندهایی همچون این گردهمایی را برای نیل به نتایج مطلوب داشته باشد.

نیازمندی نظام مهندسی ساختمان به تدابیر جدید

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مهندسین در شرایط ایده ‌آلی قرار ندارند، یاد آور شد: زمانیکه در یک زلزله منازل مسکونی و بیمارستان تخریب می‌ شوند نشانه اینست که نظام مهندسی و نظام فنی اجرایی نیازمند تدابیر جدید هستند.
وی با تاکید بر این که تغییرات باید توسط مهندسین و از درون ایجاد گردد، افزود: برای این تغییر ۲ فرآیند را در نظر گرفتیم و آن آیین ‌نامه کنترل ساختمان و اصلاح قانون نظام مهندسی است و اگر مهندسین بخواهند شرایط موجود را اصلاح کرده و رضایت مردم را جلب کنند به این ۲ فرآیند باید عنایت داشته باشند.
منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۶
852 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0