تحویل دستگاه شتاب نگار به استان خراسان رضوی درخواست انجمن ام اس

درخواست انجمن ام اس استان خراسان رضوي از اعضاي سازمان

انجمن مردم نهاد حمايت ار بيماران ام اس استان خراسان رضوي در مشهد با قريب به چهارهزار و نهصد بيمار ام اس مشغول به اجراي وظايف حمايتي خود در هم راهي با اين عزيران ميباشد. از آن جا كه بيماري ام اس تقريبا بيماري ناشناخته اي در جامعه محسوب ميشود و با توجه به اين كه فلسفه تشكيل NGO هاي مردم نهاد كمك به دولت ميباشد

کد خبر: 960316007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ - ۳:۱۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انجمن مردم نهاد حمايت ار بيماران ام اس استان خراسان رضوي در مشهد با قريب به چهارهزار و نهصد بيمار ام اس مشغول به اجراي وظايف حمايتي خود در هم راهي با اين عزيران ميباشد. از آن جا كه بيماري ام اس تقريبا بيماري ناشناخته اي در جامعه محسوب ميشود و با توجه به اين كه فلسفه تشكيل NGO هاي مردم نهاد كمك به دولت ميباشد درخواست انجمن ام اس استان خراسان رضوي از اعضاي سازمان

درخواست انجمن ام اس استان خراسان رضوي از اعضاي سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

درخواست انجمن ام اس استان خراسان رضوي از اعضاي سازمان

 

بنابراین هيچ بودجه ي دولتي نداشته و تماما متكي بهمراهي انسانهاي نيكوكار ميباشد . از چهارهزار و نهصد نفر بيمار ام اس نزدیک به هزار و پانصد نفر به لطف خداوند از وضعيت مالي نسبتا مناسبي برخوردار بوده و يا داراي بيمه مكمل مي باشند كه هزينه هاي سنگين اين بيماري را بعضا راحتتر پرداخت مينمايند ، نزدیک به دو هزار نفر نياز به سی تا ۶۰% هم ياري انجمن و نيكوكاران داشته و قریب به هزار وچهارصد نفر از اين بزرگواران در آمد مناسبي نداشته و از اقشار آسيبپذير جامعه هستند و قطعا براي پرداخت هزينه هاي جاري كه کلا هر ماه براي همه بيماران تكرار ميشود دچار مشكلات عديده اي هستند.


-در صورت تمايل اعضاي محترم نظام مهندسي ساختمان استان بدلخواه خود ماهانه از يك هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان به صورت مستمر با هماهنگي آن سازمان محترم به حساب انجمن ام اس استان خراسان رضوي هديه نمايند.
– عده ای از عزيزان ام اس قصد ساختن بنت و يا گرفتن پايانكار را دارند ( چه آنانيكه از نظر معيشتي ضعيف هستند و به افرادي كه تمكن مالي دارند) بنابراین خواهشمنديم در صورت امكان درصد تخفيف ويژه و مناسبي از سهم آن سازمان محترم را در هزينه مذكور لحاظ کرده تا با اين مساعدت به آنانيكه وضعيت معيشتي مناسب نداشته ياري مستقيم شده و آنانيكه وضعيت مالي مناسب داشته نيز با مساعدت شما ميتوانند به انجمن در راه رسيدن به اهداف خود كه همانا هم راهي بيماران ميباشد هم ياري رسانند.
پبشاپيش از اين اقدام نيكوكارانه و هم ياري انجمن ، صميمانه سپاس گزار و كمال امتنان را داريم.
شماره حساب ۵۴۰۷۲۴۷۸۳۵ بانك تجارت شعبه احمد آباد بنام انجمن ام .اس استان خراسان رضوي
شماره كارت عابر بانك انجمن ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۵۰۷۱۰
نشاني : خيابان احمدآباد-خيابان قائم دوازده – پلاک پنجاه – تلفن : ۳۸۴۴۶۳۴۷
منبع: سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی

 

کانال تلگرام نظام مهندسی اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ خرداد ۹۶
1367 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0