درخواست مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان خراسان رضوی در انتخابات درخواست مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان خراسان رضوی در انتخابات

درخواست مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان خراسان رضوی در انتخابات

درخواست مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان خراسان رضوی در انتخابات ، از طرف رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام شد

کد خبر: 000631001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ شهریور ۰۰ - ۳:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، درخواست مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان خراسان رضوی در انتخابات ، از طرف رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام شد

درخواست مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان خراسان رضوی در انتخابات

درخواست مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان خراسان رضوی در انتخابات
در گفت و گو با رییس سازمان بیام گردید؛
مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان درخواست می گردد، مهندسان از حق رای خود استفاده کنند
انصاری، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اعلام داشت این ایام یادآور افتخارات و از خودگذشتگیهای ملت پرافتخار ماست‌.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این کشور به یادگار مانده و خواهد ماند.
وی در مورد هفتم مهرماه، انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، تصریح کرد: از جامعه مهندسی استان درخواست می گردد، از حق رای خود استفاده کنند و امیدوار هستیم اعضای فرهیخته استان با مشارکت گسترده در انتخابات، زمینه ساز جلوه جدیدی از وحدت و همبستگی جهت رسیدن به اهداف و جایگاه اصلی خود شوند.
انصاری در مورد شرایط رای دهندگان گفت: امسال با توجه به شیوه الکترونیکی تعیین شده از سوی دستگاه نظارت و هیات اجرایی، امکان مشارکت برای همگان میسر و تک تک اعضا در تعیین سرنوشت ۳ ساله خود سهیم شوند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ادامه داد: در این دوره, حدود چهل هزار عضو متخصص استان با پتانسیل بالای فنی و علمی قادر خواهند بود در کم‌ترین زمان ممکن رای خود را ثبت و با مشارکت در این رویداد بزرگ صنفی تصمیم ساز شوند.
وی که به علت وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را تجربه ای جدید وامکانی ارزشمند جهت افزایش مشارکت دانست، از همه مهندسان با سلایق مختلف خواست تا ضمن تحقیق، بررسی ایده، دیدگاه، اهداف و برنامه های کاندیداها تصمیم گرفته و برای برون رفت از مشکلات کنونی جامعه مهندسی استان پانزده عضو اصلح، متعهد و دغدغه مند را انتخاب و بر مستند تصمیم سازی و تصمیم گیری این سازمان قرار دهند.
بر پایه این خبر انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان هفتم مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ به صورت الکترونیکی در سراسر استان برگزار خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ شهریور ۰۰
360 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0