گزارش برگزاری و فایل‌های وبینار گزارش برگزاری و فایل‌های وبینار

گزارش برگزاری و فایل‌های وبینارتبیین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی

گزارش برگزاری و فایل‌های وبینارتبیین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی ، ارائه شد.. سمینار "تبیین شیوه صدور پروانه 2 مرحله ای ساختمانی" بصورت الکترونیکی با حضور و مشارکت بیش از پانصد نفر برگزار شد

کد خبر: 990524006 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ - ۱۱:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، گزارش برگزاری و فایل‌های وبینارتبیین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی ، ارائه شد.. سمینار “تبیین شیوه صدور پروانه ۲ مرحله ای ساختمانی” بصورت الکترونیکی با حضور و مشارکت بیش از پانصد نفر برگزار شد

گزارش برگزاری و فایل‌های وبینار”تبیین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی

گزارش برگزاری و فایل‌های وبینار"تبیین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی
سمینار “تبیین شیوه صدور پروانه ۲ مرحله ای ساختمانی” بصورت الکترونیکی با حضور و مشارکت بیش از پانصد نفر از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی بمدت ۲.۵ ساعت، روز ۴ شنبه مورخ بیست و دوم مرداد نود و نه، از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۳۰ از طریق سامانه آموزشهای مجازی سازمان برگزار شد.
در آغاز این سمینار، غلام‌حسین بابائی رئیس سازمان استان، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از اعضای حاضر در سمینار، به تشریح اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای مکانیزاسیون فرآیندهای جاری سازمان، برای کاهش تردد و تسریع در خدمت رسانی به مراجعین محترم در همه بخشهای سازمان با توجه به شرایط خاص حاکم در جامعه برای رویارویی با بیماری کرونا پرداختند.
در ادامه این سمینار، عزتی معاون معماری و شهرسازی شهرداری کلان‌شهر تبریز به تفصیل مراحل صدور پروانه ساختمانی در فرایند ۲ مرحله ای را بیان کرد.
مستندات قانونی صدور پروانه ساختمانی ،مستندات قانونی پروانه ۲ مرحله ای، مقایسه روند صدور پروانه ساختمانی، قبل و بعد از فرآیند دو مرحله ای، ضرورت صدور پروانه ۲ مرحله ای (پیش پروانه + پروانه ساختمانی)، مزایای صدور پروانه دو مرحله ای از رئوس مطالبی بود که عزتی در طول این سمینار به تشریح برای شرکت کنندگان ارائه کرد.
تشریح زیرسیستم امور مهندسین در سیستم یکپارچه‌ شهرسازی و هم‌چنین معرفی سامانه آنلاین گزارش های مرحله ای مهندسین ناظر آخرین موضوعاتی بودند که در این سمینار توسط معاون معماری و شهرسازی شهرداری کلان‌شهر تبریز مطرح شد.
در خاتمه این برنامه به برخی از سوالات مطرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد. فیلم سمینار و فایلهای مربوطه از طریق لینک زیر قابل دریافت و مشاهده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مرداد ۹۹
502 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0