گزارش کار نشست کمیسیون آموزش و پژوهش شورای مرکزی نشست کمیسیون آموزش و پژوهش

گزارش کار نشست کمیسیون آموزش و پژوهش شورای مرکزی

کمیسیون آموزش شورای مرکزی این هفته نشست های خود را با تشکیل کارگروه‌های تخصصی دنبال کرد. در این نشست ها، صاحبنظران و کارشناسانی بعنوان نمایندگان گروههای تخصصی جهت بررسی عناوین و سرفصلهای دوره های آموزشی ورود به حرفه تمدید و ارتقاء پایه شرکت کردند.

کد خبر: 970928015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آذر ۹۷ - ۵:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور،کمیسیون آموزش شورای مرکزی این هفته نشست های خود را با تشکیل کارگروه‌های تخصصی دنبال کرد. در این نشست ها، صاحبنظران و کارشناسانی بعنوان نمایندگان گروههای تخصصی جهت بررسی عناوین و سرفصلهای دوره های آموزشی ورود به حرفه تمدید و ارتقاء پایه شرکت کردند.

گزارش کار نشست کمیسیون آموزش و پژوهش شورای مرکزی

گزارش کار نشست کمیسیون آموزش و پژوهش شورای مرکزی

گزارش کار نشست کمیسیون آموزش و پژوهش  شورای مرکزی

نقطه نظرات این کارگروهها بعد از بررسی نهایی به دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ارسال می گردد. بررسی پیش‌نویس شیوه نامه صدور مجوز فعالیت مجری آموزش و ارائه نقطه نظرات کمیسیون آموزش و پژوهش، آزمون و انتشارات به دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از دیگر دستور کارها بود. در این نشست همچنین بررسی و اعمال او نقطه‌ نظرات سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استانها در مورد شیوه نامه یادگیری الکترونیکی که توسط کمیسیون آموزش و پژوهش آزمون و انتشارات شورای مرکزی تهیه شده بررسی گردید تا نسخه نهایی شیوه نامه یاد شده به دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ارسال گردد. این کمیسیون از سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانهایی که در مورد شیوه نامه یادگیری الکترونیکی و موضوع مناسب سازی اظهار نظر کارشناسی ارائه کرده اند تقدیر نمود.

گزارش کار نشست کمیسیون آموزش و پژوهش شورای مرکزی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آذر ۹۷
789 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0