جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید گزارش هفتاد و پنجمین جلسه رسمی هیات مدیره

گزارش هفتاد و پنجمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هفتاد و پنجمین جلسه رسمی هیئت مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه بیست و پنجم تیرماه نود و شش برگزار گردید.

کد خبر: 960431022 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ تیر ۹۶ - ۱۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، هفتاد و پنجمین جلسه رسمی هیئت مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه بیست و پنجم تیرماه نود و شش برگزار گردید.گزارش هفتاد و پنجمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

گزارش هفتاد و پنجمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

گزارش هفتاد و پنجمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

در این نشست که به ریاست مهندس محمد قنبری برگزار گردید پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، نشست رسمیت یافت و در نخستین بخش موضوع تمدید قرارداد پرسنل مطرح و تمدید ۲ ماهه آن تصویب شد.
در مورد زمین متعلق بسازمان در بلوار ماهان کرج، مصوب گردید اختیار مذاکره ، پی گیری و تصمیمگیری در مورد تملک و صدور پروانه ساخت این زمین بمهندس قنبری واگذار گردید.
در ادامه پیرو نامه، مشاور فرهنگی سازمان، در مورد کمک به یکی از نیازمندان مصوب شد حق‌الجلسه یک نشست هیأت مدیره بهمراه (ده میلیون) ریال بعنوان کمک هزینه در اختیار این شخص قرار گیرد.
تمدید قرارداد با بیمه البرز بمدت سه ماه موضوع دیگری بود که در این نشست مطرح شد و به تصویب اعضای هیات مدیره رسید.
در بخش دیگری از این نشست هیئت مدیره بعد از بحث و بررسی و تبادل نظر، قرار شد جهت کارهای با افزایش بنا، صرفاً پنج درصد حق سازمان و دستمزد ناظرین، متراژ افزایش بنا اخذ شود هم چنین قرار شد مصوبه هیأت مدیره در مورد نحوه اخذ پنج درصد سازمان جهت کار گاز به الباقی خدمات مهندسی نیز اعمال شود.


در ادامه این نشست آیین نامه پیش گیری از وقوع تخلفات حرفه‌ ای، انتظامی و انضباطی، پیشنهادی از طرف شورای انتظامی سازمان، مطرح و مصوب شد.
در ادامه مصوب شد بحث ارجاع کار در مورد بخش گاز، کنتور برق و نقشه برداری در کمیته ارجاع مورد بررسی قرار گیرد. هم چنین مصوب شد تاریخ آغاز اخذ تضمین بانکی در مورد تقسیط حق نظارت، تا پایان مرداد ماه بتعویق افتد.
در این نشست در مورد دریافت حق الزحمه شناسنامه فنی و ملکی مصوب شد که حق الزحمه شناسنامه فنی و ملکی به تاریخ روز اخذ شود. هم چنین در مورد کمیته پدافند غیرعامل مطرح و مقرر گردید آقایان کاتب میرحبیبی، سهراب لو، سیروسی و صنوبر بعنوان نماینده در این کمیته شرکت کنند.
در مورد تصمیمگیری برای کمیته نظام پیشنهادات اختیار به هیئت رییسه سپرده شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

 

کانال تلگرام نظام مهندسی سیستانوبلوچستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۶
1075 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0