گزارش کمیسیون نظام فنی و اجرایی و کنترلی ویژه اجلاس گزارش کمیسیون

گزارش کمیسیون نظام فنی و اجرایی و کنترلی ویژه اجلاس

نشست با حضور بیست و چهار نفر از اعضای کمیسیون و مدعوین تشکیل و بعد از ارائه گزارش عملکرد سال نود و هفت، توسط رئیس و دبیر کمیسیون در مورد موضوعات مطروحه جهت طرح در اجلاس بیست و دوم موراد ذیل جمع بندی و صورت‌جلسه شد.

کد خبر: 190630011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ تیر ۹۸ - ۳:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست با حضور بیست و چهار نفر از اعضای کمیسیون و مدعوین تشکیل و بعد از ارائه گزارش عملکرد سال نود و هفت، توسط رئیس و دبیر کمیسیون در مورد موضوعات مطروحه جهت طرح در اجلاس بیست و دوم موراد ذیل جمع بندی و صورت‌جلسه شد.

گزارش کمیسیون نظام فنی و اجرایی و کنترلی ویژه اجلاس

گزارش کمیسیون نظام فنی و اجرایی و کنترلی ویژه اجلاس

گزارش کمیسیون نظام فنی و اجرایی و  کنترلی ویژه اجلاس

۱-تأکید بر بهره گیری از نکات مثبت نظام فنی و اجرایی و اعمال آن در پیش نویس نظام نامه ها و شیوه نامه های در دست اقدام و ابلاغ.
۲-تأکید بر ابلاغ نظام نامه هماهنگ نحوه فعالیت سازندگان ساختمان (مجری ذی صلاح) بعنوان وحدت رویه با درنظر گرفتن شرایط استان‌ها و با استفاده از پیش نویسهای تنظیمی کمیسیونهای شورای مرکزی بالاخص کمیسیون نظام فنی و اجرایی و کنترلی شورای مرکزی.

گزارش کمیسیون نظام فنی و اجرایی و کنترلی ویژه اجلاس

۳-تأکید بر تهیه و تنظیم نظام نامه های خدمات آزمایشگاهی در زمینه های زئوتکنیک، گودبرداری بتن و جوش و مصالح و تأسیسات برقی و مکانیکی و تفسیر نتایج آزمایشگاهی طبق پیش نویس تهیه شده توسط کارگروههای نظام فنی و اجرایی و کنترلی شورای مرکزی مستقر در دبیرخانه های اصفهان- فارس- تهران و ارائه به وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ به تمامی استان‌ها جهت وحدت رویه بعد از اخذ تأییدیه های لازم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۹۸
800 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0