گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ، صادر شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه از میان داوطلبان، هیأت رئیسه اصلی مجمع انتخاب شدند و پس از استقرار هیات رئیسه جلسه وارد دستور شد

کد خبر: 010527007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ مرداد ۰۱ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ، صادر شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه از میان داوطلبان، هیأت رئیسه اصلی مجمع انتخاب شدند و پس از استقرار هیات رئیسه جلسه وارد دستور شد

گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین
نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اطلاع رسانی قبلی دوم تیر ماه با حضور جمع کثیری از اعضاء سازمان، اعضای هیأت مدیره سازمان، نماینده اداره کل راه و شهرسازی با دستور ارایه گزارش عملکرد سازمان، گزارش مالی خزانه دار، گزارش بازرس و … برگزار شد.
در ابتدای این مجمع براساس نظام نامه پس از استقرار هیأت رئیسه سنی، این هیات پس از بررسی مستندات مطابق ماده پنج شیوه نامه تشکیل و اداره مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و ماده پنجاه و پنج آیین نامه مجمع عمومی با حضور ۴۷۲ نفر از اعضا به رسمیت رسید.
بعد از اعلام رسمیت جلسه از میان داوطلبان، هیأت رئیسه اصلی مجمع انتخاب شدند و پس از استقرار هیات رئیسه جلسه وارد دستور شد.
در ادامه کلهر، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نسبت به ارائه گزارش سالانه و بعد از آن حاجی محمدی‎ها، خزانه دار سازمان نسبت به ارائه گزارش مالی و توضیح کامل روند گزارش مالی اقدام کردند که در نهایت درباره هر یک از موضوعات مندرج در دستور جلسه مذاکراتی انجام و به شرح ذیل اتخاذ تصمیم شد.
-بعد از تشریح عملکرد و ترازنامه مالی سازمان در سال نود و نه، توسط خزانه دار و بازرس سازمان و هم‌چنین صحبت‌های موافقین و مخالفین، ترازنامه مالی سازمان در سال ۱۳۹۹ مورد تایید مجمع قرار نگرفت و مقرر شد، هیات مدیره سازمان مراتب عدم تصویب را مورد رسیدگی قرار داده و پس از انجام اصلاحات لازم و تایید بازرس با رعایت کلیه تشریفات قانونی نسبت به برگزاری مجمع فوق العاده اقدام و موارد را جهت تصویب به مجمع تسلیم نماید.
– بودجه پیشنهادی سازمان در سال ۱۴۰۰ توسط خزانه دار ارائه گردید و به تصویب مجمع رسید.
– بعد از تشریح عملکرد و ترازنامه مالی سازمان در سال ۱۴۰۰ توسط خزانه دار و صحبتهای موافقین و مخالفین، عملکرد و ترازنامه در سال ۱۴۰۰ به تصویب مجمع رسید.
– بودجه پیشنهادی سازمان در سال ۱۴۰۱ مورد موافقت اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.
– پیشنهاد محاسبه حق الزحمه و حق الجلسات هیات مدیره سازمان در سال ۱۴۰۱ بر مبنای شیوه نامه شورای مرکزی به شماره ۳۷۲۱۶/س ن مورخ ۱۶/۱۰/۱۳۹۹ توسط رئیس و خزانه دار سازمان ارائه گردید که پس از صحبت‌های مخالفین و موافقین پرداخت حق الزحمه هیات مدیره با مقدار حداکثر مندرج در شیوه نامه مذکور و هم‌چنین حق الجلسات اعضای هیات مدیره سازمان به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به تصویب مجمع رسید. هم‌چنین حق الجلسات اعضای شورای انتظامی و بازرسان سازمان به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به تصویب رسید.
– پیشنهاد هیات مدیره در مورد حق ورودیه برای اعضای حقوقی جدید در سال ۱۴۰۱ به مبلغ چهار میلیون تومان مطرح پس از صحبتهای مخالفین و موافقین به رای گذاشته شد و مورد تصویب مجمع قرار گرفت.
– پیشنهاد هیات مدیره در مورد حق ورودی برای اعضای جدید در سال ۱۴۰۱ مبلغ هشتصد هزار تومان مطرح که پس از صحبت‌های مخالفین و موافقین به رای گذاشته شد و مورد تصویب مجمع قرار گرفت.
– پیشنهاد هیات مدیره در مورد حق عضویت برای اعضای حقوقی در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان مطرح و تصویب گردید.
– پیشنهاد هیات مدیره در مورد حق عضویت برای اشخاص حقیقی دارای پروانه اشتغال در سال ۱۴۰۱ به مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان مطرح و تصویب شد.
– پیشنهاد هیات مدیره در مورد حق عضویت اشخاص حقیقی فاقد پروانه اشتغال در سال ۱۴۰۱، مبلغ دویست و بیست هزار تومان مطرح و تصویب شد.
– پیشنهاد هیات مدیره سازمان مبنی بر محاسبه نرخ عضویت برای اعضای سازمان که دارای بدهیهای معوق هستند و حداکثر تا پایان ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند، براساس نرخ سال ۱۴۰۰ اقدام گردد که مورد تصویب قرار گرفت.
با توجه به زمان بر بودن مجمع، هیات رئیسه مجمع اعلام تنفس کرد و دستور کارهای باقی‌مانده در جلسه بعدی که مورخ ۱۵/۴/۱۴۰۱ برگزار گردید، مورد بررسی قرار گرفت.
با اعلام رسمیت جلسه بعد از تنفس مجمع، انتخابات بازرسان سازمان برگزار گردید و کاندیداهای بازرسی نسبت به معرفی و بیان برنامه‌ها و اهداف خود پرداختند و بعد از برگزاری انتخابات بازرسان سازمان و اخذ آرا در صندوق ها، فرآیند دستور جلسه انتخاب بازرسان در صحت کامل به پایان رسید و پس از پایان جلسه مجمع روند شمارش آرای ماخوذه در صندوق‌ها را با حضور اعضای هیات رئیسه اصلی، بازرسان سازمان و نماینده وزارت راه و شهرسازی و کاندیداهای بازرسی انجام و در نهایت نتیجه شمارش آرا برای احراز پست بازرس سازمان به ترتیب ارای مکتسبه به شرح ذیل تایید شد:
مهدی فروزان مهر ۵۳۳ رای
پوریا بهتویی ۴۷۱ رای
حمید (یداله) روشن ۴۶۹ رای
حسین مهدیخانی ۳۱۱ رای
امیر علی اکبری ۲۸۱ رای
مجید گلابگیرها ۲۰۷ رای
فریدون سلیمی ۵۴ رای

در پایان دستور جلسه انتخابات بازرسان، با توجه به آرای شمارش شده، مهدی فروزان مهر، پوریا بهتویی، حمید روشن بعنوان بازرس اصلی و حسین مهدیخانی بعنوان بازرس علی البدل سازمان از طرف مجمع عمومی برای مدت دو سال انتخاب شدند.
پیشنهاد هیات مدیره سازمان در مورد نرخ گذاری حق الزحمه مجریان ذیصلاح و کنترل حق الزحمه سازمان به میزان هفت درصد در مورد مجریان مطرح و تصویب شد.
پیشنهاد هیات مدیره سازمان مبنی بر خرید زمین مقابل ضلع شرقی سازمان به متراژ نود و پنج مترمربع و به قیمت کارشناسی ذی صلاح قانونی به تصویب مجمع رسید.
پیشنهاد هیات مدیره درباره فروش تجهیزات مازاد پروژه پنجم اسفند سازمان بعنوان سرمایه مالی سازمان پس از کسر کسورات قانونی (مالیات و …) و با رعایت تشریفات قانونی برگزاری مزایده و مصروف آن در هزینه های اتمام پروژه پنجم اسفند مطرح و پس از ایراد صحبت‌های مخالفین و موافقین به تصویب رسید.
پیشنهاد هیات مدیره سازمان درباره سرمایه گذاری مالی سازمان با توجه به تورم موجود در کشور، خرید ملک های مجاور سازمان جهت طرح توسعه فضاهای آموزشی و اداری مطرح و به تصویب حاضرین رسید.
پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر تغییر تقویم برگزاری مجمع عمومی سنواتی سالیانه از اسفند ماه هر سال مالی به تیر ماه سال آتی به علت ضرورت زمان کافی برای انجام حسابرسی و تاییدیه بازرسان سازمان مطرح گردید که به تصویب مجمع عمومی رسید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۰۱
242 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0