نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س)

نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س)

نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) ، صورت گرفت. این ساختمان در عرصه ای به مساحت 480 مترمربع و زیربنای 480 مترمربع خریداری و پس از نوسازی و تجهیز با حضور مدیران استانی و محلی مورد بهره برداری قرار گرفت

کد خبر: 021024012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ دی ۰۲ - ۱۱:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) ، صورت گرفت. این ساختمان در عرصه ای به مساحت ۴۸۰ مترمربع و زیربنای ۴۸۰ مترمربع خریداری و پس از نوسازی و تجهیز با حضور مدیران استانی و محلی مورد بهره برداری قرار گرفت

نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س)

نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س)
نوسازی و بازگشایی شعبه طرقبه دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز
هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) دفتر نمایندگی شهرستان طرقبه و شاندیز (شعبه طرقبه) سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حضوررئیس سازمان و جمعی از اعضای هیأت مدیره، اعضای شورای شهر طرقبه و جمعی از مدیران سازمان و روسای دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌ها بازگشایی گردید.
این ساختمان در عرصه ای به مساحت ۴۸۰ مترمربع و زیربنای ۴۸۰ مترمربع خریداری و پس از نوسازی و تجهیز با حضور مدیران استانی و محلی مورد بهره برداری قرار گرفت.
در مراسم بازگشایی این دفتر، مهندس بشیر رئیس سازمان با تسلیت فاجعه غم انگیر حادثه تروریستی کرمان ضمن تقدیر از مدیر و پرسنل دفتر نمایندگی طرقبه شاندیز و مدیران سازمان افزود: ایجاد فضای مطلوب اداری و تامین زیرساخت های الکترونیکی مناسب که باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات به مهندسان و عموم شهروندان می شود از برنامه های هیات مدیره دوره نهم سازمان است.
حسین بشیر ادامه داد: ایجاد فضای مطلوب اداری و با امکانات قابل قبول رضایتمندی بیش از پیش مراجعین و مهندسین عزیز را در پی خواهد داشت.
وی با اعلام اینکه بالای نود درصد شهرستان‌ها دارای ساختمان تحت تملک سازمان هستند و برای چند شهرستان باقیمانده هم به زودی ساختمان مناسب خریداری می گردد، افزود: با توجه به اهمیت شهرهای طرقبه و شاندیز در هر دو شهر ملک خریداری شده و دفاتر نمایندگی از حالت استیجاری خارج شده است و آماده خدمات رسانی مطلوب به مراجعین محترم است.
قابل ذکر است که دفتر نمایندگی شهرستان طرقبه شاندیز دارای ۱۵۰ عضو است. دفتر نمایندگی طرقبه و شاندیز(شعبه طرقبه) در شهر طرقبه، بین معلم ۳ و ۵ پلاک ۸۳ واقع است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ دی ۰۲
200 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0