لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است ثبت نام باشگاه

ثبت نام باشگاه آرین-ویژه بانوان مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

کلیه بانوان پروانه دار عزیز که قبل از این برای باشگاه ثبت نام نکرده اند و تمایل به استفاده از باشگاه آرین را دارند میتوانند همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا بیست و یک واقع در خیابان شهید قدوسی جنب امیر چاکلت از خدمات این باشگاه استفاده کنند.

کد خبر: 960710013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶ - ۱۱:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مرکزی کلیه بانوان پروانه دار عزیز که قبل از این برای باشگاه ثبت نام نکرده اند و تمایل به استفاده از باشگاه آرین را دارند میتوانند همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا بیست و یک واقع در خیابان شهید قدوسی جنب امیر چاکلت از خدمات این باشگاه استفاده کنند.ثبت نام باشگاه بانوان مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

ثبت نام باشگاه بانوان مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

ثبت نام باشگاه بانوان مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

ثبت نام باشگاه آرین-ویژه  بانوان مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

افرادی هم که قبلا برای باشگاه اطلس و پارس پرو ثبت نام کرده اند و واریز مبلغ ۶۰ هزار تومان را داشته اند میتوانند نسبت به دریافت معرفی نامه جدید (باشگاه آرین) از سازمان اقدام کنند.
خواهشمند است جهت ثبت نام به لینک ذیل که پرتال شخصی هر فرد میباشد مراجعه کنید:
توجه : تمامی رشته های باشگاهی شامل ایروبیک، کار با دستگاه، TRX و … از خدمات این باشگاه میباشد و هزینه در بدو ثبت نام ۶۰ هزار تومان به ازای ۶ ماه از طریق کارت دارای رمز دوم به صورت پرداخت الکترونیک توسط شما انجام میشود ضمنا ماهی ۳۰ هزار تومان به باشگاه هم از طرف شما پرداخت می شود. در واقع کل مبلغ پرداختی ماهی چهل هزار تومان میشود.

ثبت نام باشگاه بانوان مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


گفتنی است ثبت نام و پرداخت هم زمان باید صورت گیرد یعنی همان موقع ثبت نام پرداخت الکترونیک را انجام دهید چنان چه بعدا اقدام کنید یا از زمان آن بگذرد مسئولیت پرداخت یا ثبت نام مجدد با واحد های مربوطه نمیباشد.
اگر مشکلی در فرآیند ثبت نام وجود داشت پیش از به اتمام رسیدن مهلت ثبت نام، ابتدا توسط آیکن ضربدر آن را حذف کرده و مجددا ثبت نام و پرداخت را انجام دهید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۶
1219 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0