‌ثبت‌نام هفت هزار و چهارصد و دو نفر از اصفهانی‌ ها برای آزمون ورود به حرفه مهندسان ‌ثبت‌نام هفت هزار و چهارصد و دو نفر از اصفهانی‌ ها برای آزمون ورود به حرفه مهندسان

‌ثبت‌نام هفت هزار و چهارصد و دو نفر از اصفهانی‌ ها برای آزمون ورود به حرفه مهندسان

ثبت‌نام هفت هزار و چهارصد و دو نفر از اصفهانی‌ ها برای آزمون ورود به حرفه مهندسان ، صورت گرفت. آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی روزهای هشتم و نهم دی‌ماه در اصفهان و کاشان برگزار می‌ گردد

کد خبر: 010924003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ آذر ۰۱ - ۱۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ‌ثبت‌نام هفت هزار و چهارصد و دو نفر از اصفهانی‌ ها برای آزمون ورود به حرفه مهندسان ، صورت گرفت. آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی روزهای هشتم و نهم دی‌ماه در اصفهان و کاشان برگزار می‌ گردد

‌ثبت‌نام هفت هزار و چهارصد و دو نفر از اصفهانی‌ ها برای آزمون ورود به حرفه مهندسان

‌ثبت‌نام هفت هزار و چهارصد و دو نفر از اصفهانی‌ ها برای آزمون ورود به حرفه مهندسان
سرپرست اداره نظام مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی روزهای هشتم و نهم دی‌ماه در اصفهان و کاشان برگزار می‌ گردد، تصریح کرد: تعداد هفت هزار و چهارصد و دو مهندس اصفهانی برای این دوره از آزمون‌ها ثبت‌نام کردند.
عمار شهیر سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان روزهای هشتم و نهم دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌ گردد.
شهیر گفت: این دوره از آزمون‌ ها در ۷ رشته مهندسی شامل معماری (نظارت و اجرا)، شهرسازی، عمران (نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌ گردد.
وی با بیان اینکه این آزمون‌ ها در ۲ نوبت صبح و عصر ۸ دی‌ماه و نوبت صبح ۹ دی‌ماه برگزار می‌ گردد، گفت: برای این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان ۷ هزار و چهارصد و دو نفر در اصفهان ثبت‌نام کردند.
وی عنوان کرد: از این تعداد ثبت‌نام کننده، دو هزار و نهصد و پنجاه و دو نفر نوبت صبح هشتم دی‌ماه در رشته‌های (عمران نظارت، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و معماری نظارت)، ۳ هزار و چهارصد و نه نفر نوبت عصر همین روز در رشته‌ های (معماری اجرا، عمران اجرا، مکانیک اجرا و نظارت، برق اجرا و نظارت) و ۱ هزار و چهل و یک نفر نیز نوبت صبح روز ۹ دی ماه در رشته‌های (عمران محاسبات، مکانیک طراحی و برق طراحی) در این دوره از آموزن‌ ها شرکت می‌ کنند.
سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان رقابتی نیست و مطابق دوره‌ های قبل افرادی که نمره ۵۰ را کسب کنند به عنوان قبول شده آزمون تلقی می‌ شوند.
لازم به ذکر است، محل برگزاری این دوره از آزمون‌ ها دانشگاه اصفهان و دانشگاه کاشان در نظر گرفته شده است، هم‌چنین علاوه بر آزمون دی‌ماه در اسفند نیز آزمون برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۰۱
195 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0