ثبت‌نام کاندیداهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از اول خرداد ثبت‌نام کاندیداهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از اول خرداد

ثبت‌نام کاندیداهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از اول خرداد

ثبت‌نام کاندیداهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از اول خرداد ، آغاز شد. هیئت ‌های نظارت و اجرایی این انتخابات تشکیل شده است

کد خبر: 000230004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۰ - ۷:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ثبت‌نام کاندیداهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از اول خرداد ، آغاز شد. هیئت ‌های نظارت و اجرایی این انتخابات تشکیل شده است

ثبت‌نام کاندیداهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از اول خرداد

ثبت‌نام کاندیداهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از اول خرداد
آغاز ثبت‌نام کاندیداهای نظام مهندسی فارس از اول خرداد
رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، بیان کرد: هم‌زمان با سراسر کشور، ثبت نام کاندیداهای این انتخابات، در فارس از روز شنبه اول خرداد خبر داد.
فلاح‌نیا پنج‌شنبه سی ام اردیبهشت تصریح کرد: در استان فارس نیز همزمان با سایر استان‌های کشور در حال برنامه ریزی و اجرایی نمودن فرآیند این انتخابات هستیم.
فلاح نیا ادامه داد: هیئت ‌های نظارت و اجرایی این انتخابات تشکیل شده و جلسات هیئت اجرایی انتخابات برای فراهم کردن مقدمات انتخابات به طور منظم با حضور اعضای این هیئت تشکیل می‌ شود.
رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس عنوان کرد: طبق جدول زمان‌بندی ضمیمه انتخابات، از روز شنبه اول خردادماه ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس شروع می ‌شود و تا سی و یکم خرداد ادامه دارد.
فلاح نیا اظهار داشت: تاریخ برگزاری این انتخابات، آخرین هفته شهریور یا اولین جمعه، مهرماه خواهد بود که تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام می‌ گردد.
وی، از اعضای واجد شرایط عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان برای حضور در صحنه دعوت کرد و افزود: از همه دعوت می ‌شود که مسئولیت پذیری خود را در این انتخابات عملا نشان دهند تا در آینده شاهد تصمیمات مهم برای ارتقای سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و تامین منافع عمومی باشیم.
وی ادامه داد: شرایط انتخاب شوندگان اعضای هیئت مدیره در سایت سازمان نظام مهندسی فارس به نشانی www.fceo.ir درج شده است.
رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد: محل ثبت نام نیز دبیرخانه مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در اداره کل راه و شهرسازی فارس واقع در بلوار ستارخان است.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۰۰
503 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0