راهنمای ثبت نام زمان بندی آزمون سازمان نظام مهندسی نیمسال اول 1401 راهنمای ثبت نام زمان بندی آزمون سازمان نظام مهندسی نیمسال اول 1401

راهنمای ثبت نام زمان بندی آزمون سازمان نظام مهندسی نیمسال اول ۱۴۰۱

راهنمای ثبت نام زمان بندی آزمون سازمان نظام مهندسی نیمسال اول 1401 ، آزمون نظام مهندسی دوبار در سال ثبت نام داشته و معمولاً در هر نیمسال یک بار انجام می گردد

کد خبر: 011210006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ - ۱:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راهنمای ثبت نام زمان بندی آزمون سازمان نظام مهندسی نیمسال اول ۱۴۰۱ ، آزمون نظام مهندسی دوبار در سال ثبت نام داشته و معمولاً در هر نیمسال یک بار انجام می گردد

راهنمای ثبت نام زمان بندی آزمون سازمان نظام مهندسی نیمسال اول ۱۴۰۱

راهنمای ثبت نام زمان بندی آزمون سازمان نظام مهندسی نیمسال اول 1401
آزمون نظام مهندسی دوبار در سال ثبت نام داشته و معمولاً در هر نیمسال یک بار انجام می گردد. کسانی که موفق به ثبت نام در نیمسال اول نمی شوند، می توانند در نیمسال دوم ثبت نام خود را انجام دهند.
در مورد راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی توصیه ما به شما این است که حتماً در مهلتهای زمانی تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهید، اما اگر به هر علتی، موفق به انجام این کار نشدید نیز می توانید در مهلتهای تعیین شده برای تمدید ثبت نام این کار را انجام دهید.
مدارک لازم جهت ثبت نام:
برای انجام ثبت نام آزمون نظام مهندسی یک قطعه عکس ۳*۴ و یا ۶*۴ به صورت تمام رخ و واضح و با فرمت (jpg) و با حجم حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل مودر نیاز است.
کپی داوطلب نباید فاقد اثر مهر، منگنه و یا هر گونه خط و خطوط و مخدوشی باشد.
داوطلبان پسر که مشمول خدمت سربازی می باشند، نباید فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت باشند. بنابراین باید تکلیف نظام وظیفه خود را مشخص نمایند.
داوطبلبانی که کم بینا، کم شنوا و یا دارای معلولیت جسمی حرکتی هستند، باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها مراجعه نمایند و مدارک خود را ارائه کنند.
وضعیت داوطلبان مذکور، از سازمان بهزیستی استعلام خواهد شد و در صورت تائید سازمان، لازم است مدارک خود را در بهزیستی مربوط به محل استان خود تکمیل کنند.
راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱
در ابتدا نیاز است زمان ثبت نام در آزمون نظام مهندسی را بدانید و در زمانهای تعیین شده با مراجعه به سایت inbr.ir ابتدا دفترچه ثبت نام نظام مهندسی را دانلود کرده و پس از مطالعه مفاد آن برای ثبت نام اقدام کنید.
بعد از اطلاع از شرایط و مفاد ثبت نام می توانید هزینه را واریز کرده و شروع به ارسال مدارک و اطلاعات خود نمایید. برای مدارک عکس ۳ در چهار نیز مورد نیاز است.
به صورت کلی مراحل ثبت نام شامل موارد زیر می شود:
ورود به سامانه
انتخاب کردن گزینه آزمون های ورود به حرفه از منوی سمت راست
انتخاب کردن گزینه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان
انتخاب کردن گزینه خرید کارت از منوی سمت راست
انتخاب کردن نوع آزمون و کلیک بر روی گزینه ادامه
درج اطلاعات مورد نیاز و انتخاب درگاه پرداخت
دریافت شماره پی‌گیری پرداخت و انتخاب گزینه ادامه روند پرداخت
درج اطلاعات بانکی
بازگشت و طی کردن ادامه مراحل ثبت نام
وارد کردن شماره ملی و شماره سریال
تکمیل کردن اطلاعات ثبت نام

منبع: مدرن بنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۰۱
3084 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0