تقلیل مدت زمان کنترل نقشه در نظام مهندسی از سه ماه به یک ماه در حال حاضر تقلیل مدت زمان کنترل نقشه در نظام مهندسی از سه ماه به یک ماه در حال حاضر

تقلیل مدت زمان کنترل نقشه در نظام مهندسی از سه ماه به یک ماه در حال حاضر

تقلیل مدت زمان کنترل نقشه در نظام مهندسی از سه ماه به یک ماه در حال حاضر ، صورت می گیرد. ظرفیت علمی همکاران سازمان نظام مهندسی نسبت به کشور در سطح بالایی قرار دارد

کد خبر: 000503003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ مرداد ۰۰ - ۱۰:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تقلیل مدت زمان کنترل نقشه در نظام مهندسی از سه ماه به یک ماه در حال حاضر ، صورت می گیرد. ظرفیت علمی همکاران سازمان نظام مهندسی نسبت به کشور در سطح بالایی قرار دارد

تقلیل مدت زمان کنترل نقشه در نظام مهندسی از سه ماه به یک ماه در حال حاضر

تقلیل مدت زمان کنترل نقشه در نظام مهندسی از سه ماه به یک ماه در حال حاضر

کنترل نقشه در نظام مهندسی به یک ماه تقلیل یافت
مسوول نظام مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان بیان کرد: مدت زمان متوسط کنترل نقشه ۳ ماه بود که اکنون به یک ماه تقلیل یافته است.
ابوالقاسم ابراهیمی بیان داشت: مدت زمان متوسط کنترل نقشه در سازمان نظام مهندسی همدان طی سال‌ های گذشته سه ماه بوده که با جلسات متعدد همکاران این اداره و رئیس سازمان نظام مهندسی و همکارانشان طبق اعداد سازمان زمان حال حاضر حدود ۱ ماه است.
ابراهیمی افزود: با وجود اینکه کنترل نقشه از سال نود و یک در سازمان نظام مهندسی همدان انجام می‌شده تاکنون هیچ‌گونه نظام‌نامه کنترلی نداشته است که طی ۳ ماه گذشته با تلاش بی وقفه واحد نظام مهندسی این اداره و همکاران در سازمان نظام مهندسی در حال حاضر دارای نظام‌نامه مدون و خیلی مفید است.
وی با عنوان اینکه طی این ۱۰ سال چک لیست مناسبی برای کنترل وجود نداشت گفت: در حال حاضر با همکاری طرفین چک‌لیست متعادل و خوبی به منظور کنترل نقشه آماده شده است.
مسوول نظام مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان ادامه داد: برای رفع مشکلات احتمالی و پاسخ‌گویی مناسب به مهندسان، کارگروهی متشکل از کمیسیون تخصصی و کارشناسان این اداره بصورت هفتگی تشکیل و بصورت موردی به فرآیند کنترل نقشه نظارت می ‌کنند.
وی گفت: یک کارگروه متشکل از رئیس سازمان نظام مهندسی، اعضای کمیسیون تخصصی، کمیته کنترل نقشه، رئیس واحد کنترل سازمان، مسئول اداره نظام مهندسی اداره راه و شهرسازی همدان و کارشناسان این اداره تشگیل شده و بطور مستمر راه‌کارهایی جهت کاهش زمان و رضایت مهندسان و مردم بررسی می ‌گردد.
مسوول نظام مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان با تاکید بر اینکه ظرفیت علمی همکاران سازمان نظام مهندسی نسبت به کشور در سطح بالایی قرار دارد، افزود: ساختمان‌ های طراحی شده از نظر فنی و مطابقت با مقررات ملی هم‌چنین اقتصادی در وضعیت مطلوبی است.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۰۰
501 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0