توقف احداث صد برج در تهران عضو هیئت مدیره عمران پردیس خبر داد:

دریافت پول غیرقانونی از متقاضیان بوسیله پیمان کار مسکن مهر متوقف گردید

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس بیان کرد:‌ بعد از اطلاع ‌رسانی صورت گرفته درمورد دریافت وجوه غیرقانونی توسط یکی از پیمان کاران گازرسانی و پی گیری شرکت عمران، دیگر گزارشی مبنی بر درخواست مبالغی خارج از چاچوب معین گردیده برای انشعاب گاز دریافت نشده است.

کد خبر: 960403003 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۹۶ - ۹:۱۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس بیان کرد:‌ بعد از اطلاع ‌رسانی صورت گرفته درمورد دریافت وجوه غیرقانونی توسط یکی از پیمان کاران گازرسانی و پی گیری شرکت عمران، دیگر گزارشی مبنی بر درخواست مبالغی خارج از چاچوب معین گردیده برای انشعاب گاز دریافت نشده است.دریافت پول غیرقانونی از متقاضیان بوسیله پیمان کار مسکن مهر

دریافت پول غیرقانونی از متقاضیان بوسیله پیمان کار مسکن مهر

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

دریافت پول غیرقانونی از متقاضیان بوسیله پیمان کار مسکن مهر

رضا بابازاده با اشاره به تخلف یکی ازشرکتهای پیمان کار مسکن مهر پردیس دردریافت مبالغ غیرقانونی برای انشعاب گاز واحدهای این طرح ، گفت:‌ از روز انتشار خبر دریافت این مبالغ و پیگیریهای شرکت عمران پردیس، دیگر هیچ گزارشی از طرف متقاضیان مبنی بر دریافت مبالغی خارج از چارچوب تعیین شده نداشته‌ایم.
بابا زاده با یادآوری اینکه پیمانکار گازرسان باید دارای گرید از طرف سازمان نظام مهندسی باشد، ادامه داد: متولی پی گیری تخلفات احتمالی در این بخش سازمان نظام مهندسی است، با این حال شرکت عمران پردیس خود را موظف به پی گیری موضوع مذکور دانست و در این رابطه اقدامات اثر گذاری را انجام داد.
بابا زاده با اشاره به طرح دعوی علیه پیمان کار متخلف در دادستانی شهرستان پردیس، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته هیچ گزارشی مبنی بر دریافت مبالغ غیرقانونی دریافت نگردیده که جا دارد از دادستانی، دستگاه قضایی و نظام مهندسی قدرانی نماییم.
وی از “دریافت پول زور از متقاضیان مسکن مهر” از تنظیم دادخواست علیه پیمان کار گازرسانی مسکن مهر در دادستانی این شهر خبر داد وافزود:‌ در صورت تکرار تخلف پیمان کار در مورد گرفتن مبالغ اضافه از متقاضیان، سازمان نظام مهندسی گرید پیمان کار را لغو خواهد کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس در پاسخ به این پرسش که شرکت عمران پردیس چه اقدامی برای جلوگیری از گرفتن مبالغ غیرقانونی از متقاضیان مسکن مهر عنوان کرد: مراجعینی از متقاضیان مسکن مهر بشرکت عمران داشتیم که نسبت به پرداخت مبالغی خارج از چارچوب برای گرفتن تاییدیه گاز اعتراض داشتند.


بابا زاده با اشاره به اینکه یکی از پیمان کاران کوزو بدلیل آنکه گرید نظام مهندسی دارد نسبت بصدور برخی تاییدیه ها اقدام میکرد، اذعان کرد:‌ طبق قانون از محل آورده متقاضیان رقمی حدود چهل و پنج هزار تومان را برای گاز به پیمان کاران پرداخت کرده‌ایم، این در حالی بود که متقاضیان میگفتند که مبالغی بین صد تا صدو سی هزار تومان بغیر از چهل و پنج هزار تومان مذکور برای صدور تاییدیه گاز دریافت گردیده است.
بابا زاده با اعلام اینکه طبق قانون هیچ پیمانکاری حق ندارد یک ریال اضافه از مردم دریافت کند،اظهار داشت:‌ برای رسیدگی به این موضوع جلسه‌ای با رییس نظام مهندسی شهرستان پردیس تهران  برگزار گردید و نتیجه آن شد که هیچ کدام از متقاضیان نباید خارج از چارچوب قانونی مبلغی پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه با پیمانکار طرف قرارداد شرکت کوزو اتمام حجت کرده‌ایم، افزود:‌ شرکت عمران دادخواستی علیه پیمان کار متخلف در دادستانی شهرستان پردیس تنظیم کرده است، ضمن آنکه بمسئولین شرکت کوزو نیز اعلام کرده‌ایم با تخلفات پیمان کار برخورد کند.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس گفت: رییس نظام مهندسی شهرستان پردیس تاکید نموده در صورت مشاهده هر موردی در رابطه با طلب پول از متقاضیان خارج از چارچوب، ظرف بیست و چهار ساعت گرید پیمان کاران متخلف را لغو خواهد کرد.
منبع : اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران

 

کانال تلگرام نظام مهندسی رایانه

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۶
1091 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0