تحقق تمام شاخص‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ‌ها تحقق تمام شاخص‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ‌ها

تحقق تمام شاخص‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ‌ها

تحقق تمام شاخص‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ‌ها ، صورت گرفت. خوشبختانه با رویکرد خوبی که هیئت مدیره دوره هشتم در مورد شهرستان ‌ها داشتند

کد خبر: 000726006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ - ۷:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تحقق تمام شاخص‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ‌ها ، صورت گرفت. خوشبختانه با رویکرد خوبی که هیئت مدیره دوره هشتم در مورد شهرستان ‌ها داشتند

تحقق تمام شاخص‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ‌ها

تحقق تمام شاخص‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ‌ها
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد:
تحقق تمام شاخص‌ های نظام مهندسی در شهرستان ‌ها
زحمتکش گفت: همه شاخص ‌هایی که در مرکز استان داشتیم در شهرستان ‌ها با رشد بهتر و چندین برابری محقق گردید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه هیئت مدیره هشتم بیان کرد: خوشبختانه با رویکرد خوبی که هیئت مدیره دوره هشتم در مورد شهرستان ‌ها داشتند؛ همه قرارداد‌های پرسنل در استان متمرکز، حساب ‌های مالی دفاتر و نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسین یک‌پارچه و منظم گردید. تمام شاخص‌ها در مرکز استان با رشد چند برابری درشهرستان ‌ها محقق گردید.
وی با عنوان اینکه در این دوره طی جلسات ماهانه، فصلی و سالانه برای تمامی دفاتر امکان خرید زمین فراهم شد، گفت: در این دوره حجم کار ورودی، فعالیت ‌ها و افزایش چند برابری درآمد در شهرستان ‌ها نسبت به سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ را شاهد بودیم.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: تمام شاخص ‌هایی که در مرکز استان داشتیم در شهرستان ‌ها با رشد بهتر و چندین برابری محقق گردید که همه این توفیقات، در گرو تلاش مهندسین و پشت کار هیئت مدیره دوره هشتم بود.
وی، برگزاری دوره‌های آموزشی مالکین در شهرستان‌ها را یکی از اولویت ‌های سازمان خواند و افزود: برای اینکه بتوانیم خدمات مطلوبی را به مالکین بدهیم باید آن ‌ها را با مسائل ساخت و ساز و شرح خدمات مهندسین آشنا کنیم.
وی در ادامه با اشاره به تعامل سازمان با شورا‌ها و شهرداری ‌ها گفت: قرار است جلسات مداومی را با شورا‌های شهر درشهرستان ‌ها داشته باشیم و ارتباط سیستمی با شهرداری ‌ها برقرار کنیم.
احمدعلی فلاح عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هم ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه‌ ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان ‌ها و فراهم شدن زیرساخت‌ های لازم زمینه آموزش مهندسین در دورترین شهرستان ‌ها را از دستاورد‌های این دوره برشمرد و گفت: امیدوار هستیم دور بعد هم تمام خدماتی همچون ارجاع نظارت، و سایر خدمات که در مرکز استان انجام می ‌شود پا به پای مرکز استان این خدمات به مردم درشهرستان ‌ها هم انجام گردد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد هم با قدردانی از زحمات هیئت مدیره هشتم بیان کرد: یکی از نقطه ‌های درخشان در دوره هشتم، تمرکز آموزشی و فرهنگ سازی بود و در آموزش ‌های از راه دور اتفاق خوبی برای شهرستان ‌ها افتاد.
صباغی، تامین زمین برای ساختمان دفتر نمایندگی میبد و تمرکز درآمد‌های مالی را از دیگر ویژگی‌ های مدیریتی دوره هشتم نام برد و افزود: درآمد دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان میبد در دو سال گذشته دویست درصد افزایش یافت.
صباغی، شکل گیری کمیته نظارت عالی شهرستان و ایجاد سامانه الکترونیکی خدمات مهندسین را از دیگر دستاورد‌ها در این دوره برشمرد.
مدیر آموزش و برنامه ریزی و سیستم ‌های سامان نظام مهندسی ساختمان استان هم بیان کرد: در این دوره در همه نه شهرستان استان؛ سامانه خدمات مهندسی روی سیستم ‌ها نصب گردید و بصورت متمرکز فرایند‌ها و پرونده‌ها در این سامانه ثبت می‌ گردد.
خانی با عنوان اینکه مباحث مالی با تمرکز در استان شفاف شد، گفت: با مواجه با شرایط کرونا خرید سامانه جامع الکتروینک آموزش در راستای توزیع عادلانه آموزش که از شعار‌های اصلی هئیت مدیره دوره هشتم بود اتفاق افتاد و ۲ سال است که مهندسین در دورترین شهرستان ‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری به استان از خدمات آموزشی برخوردار هستند.
محسن پایدار رئیس دفترنظام مهندسی ساختمان شفاف سازی و نرم افزاری کردن خدمات مهندسی را از نقاط بارز دوره هشتم خواند و افزود: تعامل بین دفتر نمایندگی شهرستان‌ ها با شهرداری و شورای شهر و سرمایه گذاری‌ های خوبی درایجاد زیرساخت بین شهرداری و دفتر انجام شد که انتظار داریم در هیئت مدیره نهم هم ادامه یابد.
پیشتاز رئیس دفتر نظام مهندسی ساختمان اشکذر بیان کرد: در تمام شاخص ‌ها در اشکذر پیشرفت داشتیم و خوشحال هستیم زحماتی که هیت مدیره هشتم در این دوره کشیدند نظام مهندسی در ادارات بیشتر شناخته شد و مردم ترغیب شدند که کار‌های ساختمانی و فنی خود را به نظام مراجعه کنند.
علوی، مسئول دفتر بافق از روند روبه رشد کیفی و نظم دهی امور نظام مهندسی در بافق خبر داد و افزود: توجه ویژه به موضوع آموزش و اقدامات خوب برای طراحان و ناظران و هم‌چنین توجه به مسائل رفاهی از اقدامات خوبی بود که در این دوره اتفاق افتاد و خرید زمین برای احداث ساختمان دفتر در بافق هم از دیگر نقاط بارزی بود که محقق گردید.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۰۰
397 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0