رسول مرادبیگی: استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام رسول مرادبیگی: استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام

رسول مرادبیگی: استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام

رسول مرادبیگی: استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام ، تمامی خدمات مهندسی مورد نیاز این پروژه‌ها از کانال سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام انجام گیرد

کد خبر: 020630005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ شهریور ۰۲ - ۴:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رسول مرادبیگی: استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام ، تمامی خدمات مهندسی مورد نیاز این پروژه‌ها از کانال سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام انجام گیرد

رسول مرادبیگی: استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام

رسول مرادبیگی: استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام
استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام
رئیس نظام مهندسی ساختمان ایلام بیان کرد: به صورت کامل از خدمات مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه‌های اقدام مسکن ملی استفاده شود.
رسول مرادبیگی رئیس نظام مهندسی ساختمان ایلام اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مهندسان این سازمان علاوه بر ارتقای کیفیت ساخت و ساز زمینه ایجاد اشتغال پایداری را برای اعضای سازمان در پی خواهد داشت.
رئیس نظام مهندسی ساختمان ایلام گفت: به صورت کامل از خدمات مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های اقدام مسکن ملی استفاده شود و تمامی خدمات مهندسی مورد نیاز این پروژه‌ها از کانال سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام انجام گیرد.
مرادبیگی گفت: تشکیل کمیته های تخصصی عمران، نظارت مضاعف، انرژی و شهرسازی و hse در راستای ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز ضروری است.
وی تصریح کرد: اگر اصول اولیه شهرسازی در ساختمان سازی شهری رعایت نشود، نوعی آشفتگی در شهر مشاهده شده و علاوه بر ظاهر نازیبا از نظر خدمات رسانی نیز با مشکل مواجه می گردند.
رئیس نظام مهندسی ساختمان ایلام گفت: از کمیته شورای فنی استان درخواست می شود که از طریق ماده پنج راه و شهرسازی اقداماتی لازم به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و اجرای نقشه های غیر مصوب انجام شود تا مردم بیشتر به سمت ساخت و ساز از طریق نقشه های مصوب در چهارچوب قانون و تراکم هدایت شوند.
ساخت و سازهای شهر ایلام باید به سمت استفاده از نقشه های مصوب سوق پیدا کند.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ شهریور ۰۲
198 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0