جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان ساختمان استان اصفهان جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان ساختمان استان اصفهان

جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان ساختمان استان اصفهان

جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان ساختمان استان اصفهان ، با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره برگزار گردید. تمام طراحان استان ملزم خواهند بود از چند روز آینده حسابی را در بانکی که اعلام خواهد شد افتتاح کنند

کد خبر: 021010001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ دی ۰۲ - ۷:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان ساختمان استان اصفهان ، با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره برگزار گردید. تمام طراحان استان ملزم خواهند بود از چند روز آینده حسابی را در بانکی که اعلام خواهد شد افتتاح کنند

جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان ساختمان استان اصفهان

جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان ساختمان استان اصفهان
جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر فلاورجان با رئیس سازمان برگزار گردید
جلسه پرسش و پاسخ اعضای دفتر نمایندگی فلاورجان با رئیس سازمان با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره برگزار گردید.
آرش بخشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در این جلسه، بیان داشت: تمام طراحان استان ملزم خواهند بود از چند روز آینده حسابی را در بانکی که اعلام خواهد شد افتتاح کنند تا هزینه طراحی توسط مالک به آن حساب واریز گردد. با این اقدام از تبادل تخفیف بین مالک و طراح جلوگیری خواهد شد.
بخشی گفت: دستور برداشت این حساب نزد سازمان خواهد بود و به محض اینکه قرارداد تنظیم و هزینه واریز گردید، پنجاه درصد پول برای طراح آزاد می‌شود. زمانی که طراح نقشه‌های کنترل شده را به مالک و تائید آن را نیز به سازمان ارائه داد پنجاه درصد بعدی نیز آزاد می‌شود. با این اقدام شان مهندسین نیز حفظ می‌شود.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بر اساس منفعت استان تصمیمات را اتخاذ و اقدامات لازم را انجام دهیم. تا چند روز آینده فاز دوم اصلاح تعرفه بازرسی گاز نیز اجرایی خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در پاسخ به پرسشی درباره الکترونیکی شدن گزارش تخلف، افزود: قسمتی از این موضوع از طرف سازمان و قسمتی دیگر توسط مرجع صدور پروانه باید اجرایی شود. امیدوار هستیم با تلاش اعضای هیات مدیره این موضوع نیز به زودی به نتیجه برسد.
«تفکیک دفاتر شهری و روستایی»،«مجری ذی‌صلاح»، «مهر ترافیک برای طرح های شهری»، «کنترل نقشه‌ها»، «طرح های تفصیلی شهری»، «بیمه مهندسان» و … نیز از دیگر موضوعاتی مطرح شده بود که ریاست سازمان به آنها پاسخ داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۰۲
169 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0