کیفیت و صادرات، اصل مهم برای تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی کیفیت و صادرات، اصل مهم برای تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

کیفیت و صادرات، اصل مهم برای تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

کیفیت و صادرات، اصل مهم برای تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی ،بخشی از اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نوزدهم اردیبهشت در نشست با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی بود

کد خبر: 990220004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹ - ۴:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کیفیت و صادرات، اصل مهم برای تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی ،بخشی از اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نوزدهم اردیبهشت در نشست با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی بود

کیفیت و صادرات، اصل مهم برای تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

کیفیت و صادرات، اصل مهم برای تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: در سال جهش تولید تولیدکنندگان مصالح ساختمانی باید به کیفیت تولید بها داده و صادرات را محور کار خود قرار دهند.

سیدمحمد هاشمی نوزدهم اردیبهشت در نشست با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی در سالن جلسات نظام مهندسی ساختمان اردبیل، گفت: در این نشست هم اندیشی که با حضور تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، اتحادیه‌ها و مجموعه آهن فروشان، انبوه‌سازان و شرکت‌ های فعال در این حوزه انجام شد، با همراهی مسئولان استانی تلاش گردید تا مطالبات و خواسته‌های فعالان این عرصه مورد توجه قرار گیرد تا یک شرایط روبه جلویی را در تولید این محصولات شاهد باشیم.

هاشمی ادامه داد: در این نشست، تولیدکنندگان به ارتقای کیفی و هم‌چنین تنوع و تکثر در تولید محصولات و توجه به صادرات در این حوزه تاکید کردند و از نظام مهندسی درخواست گردید تا در بحث نظارت بر ساخت و سازها کیفیت مصالح ساختمانی را ملاک کار قرار داده و طبق همین اساس از تولیدکنندگان بومی حمایت گردد.

وی افزود: در بحث ساخت و ساز و حوزه فنی – مهندسی ظرفیت استان به حدی بالاست که علاوه بر پاسخگوئی به نیاز بومی می‌توان در حوزه صادرات از این توان بهره گرفته و بیشترین هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی را طبق یک رویکرد درست و صحیح انجام داد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: در این نشست، مقرر گردید تا بصورت مرتب از این واحدهای تولیدی بازدید شده و توانمندی این واحدها از طرق مختلف به اطلاع سازندگان و تولیدکنندگان واحدهای مسکونی برسد و امکان بهره‌گیری از این توانمندی در ساخت و ساز مهیا گردد.

هاشمی، از انجمن صنفی توزیع کنندگان آهن و فولاد خواست؛ در این حوزه نیز محصولات باکیفیت و استاندارد را وارد بازار کرده و نسبت به عرضه آن اقدام کنند.

وی، به نظارت مرحله‌ای مهندسان ناظر اشاره و بیان کرد: ما آمادگی داریم کالاهای تولید شده در استان را با برند مشخص در سطح داخلی و حتی خارجی تبلیغ کنیم تا تولیدکنندگان برجسته‌ای نظیر آراکس، انیکس و ساروج بتوانند محصولات خود را در عرصه بین‌المللی نیز صادر کنند.

در این نشست، تعدادی از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و انبوه‌سازان مطالبات و خواسته‌ های خود را با محوریت ارتقای تولید، کیفی‌سازی محصولات عرضه شده، توجه به تولید مصالح و نماهای متناسب با اقلیم اردبیل، لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی، جلوگیری از ورود محصولات بی‌کیفیت به بازار و تاکید بر نظارت بیشتر نظام مهندسی بر ساخت و سازهای باکیفیت و ورود استاندارد را در نظارت بر مراحل تولید و کیفی‌سازی در این زمینه مطرح نمودند.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۹۹
406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0