رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین:

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: معابر شهر قزوین برای دوچرخه سواری مناسب شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: شهر قزوین باید برای دوچرخه سواری مردم مناسب سازی شود تا فرهنگ استفاده از آن را ترویج کنیم.

کد خبر: 3194 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آذر ۹۵ - ۴:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عباس وثیق نیا روز چهارشنبه در «اولین همایش چشم انداز حمل و نقل پاک با محوریت دوچرخه» در شهر که در سالن اجتماعات نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار شد اظهارداشت: هرچند با تعامل شورای شهر و شهرداری کارهای خوبی در شهر قزوین صورت گرفته و می توانیم در بخش های سالم سازی محیط شهری هم کارهای مطلوبی را عملیاتی کنیم. معابر شهر قزوین برای دوچرخه سواری مناسب شود

معابر شهر قزوین برای دوچرخه سواری مناسب شود

معابر شهر قزوین

معابر شهر قزوین برای دوچرخه سواری مناسب شود

وی بیان کرد: باید زیرساختهای شهری را برای اجرای طرح های مهم در قزوین مهیا کنیم تا اگر قرار شد پایلوت طرحی باشیم بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.

وثیق نیا اظهارداشت: در حال حاضر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ۹۵۰۰ نفر در رشته های هفت گانه عضو هستند و خدمات قابل توجهی در حوزه شهرسازی و ساختمان به مردم ارائه می کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد: از وظایف این سازمان ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی است که یکی از آنها دوچرخه سواری است و باید در این عرصه از ظرفیت سازمان برای مناسب سازی مسیرها بخوبی استفاده شود.

وثیق نیا گفت: شهرداری قزوین در ایجاد مسیرهای دوچرخه کارهای خوبی صورت داده اما باید این فعالیتها با همکاری سایر نهادها تداوم یابد تا مسیرهای دوچرخه سواری تکمیل شود.

وی اضافه کرد: هنوز در مسیر ورودی برخی ادارات موانعی هست و برای توقف و نگهداری دوچرخه هیچ امکاناتی تعبیه نشده که باید در این زمینه نیز اقدام لازم صورت گیرد.

وثیق نیا تصریح کرد: بررسی پلاک گذاری برای دوچرخه، بیمه دوچرخه سواران وتشویق کارمندان برای استفاده از این وسیله نقلیه سالم از کارهایی است که باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد.

منبع: ذاکر نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۵
1224 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0