«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است «قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است ، در چارچوب قانون جوانی جمعیت، بیش از پنجاه پروژه در استان قزوین تعریف شده و می‌توان گفت قزوین یکی از استان‌های پیشرو در این طرح است

کد خبر: 021115001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ بهمن ۰۲ - ۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، «قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است ، در چارچوب قانون جوانی جمعیت، بیش از پنجاه پروژه در استان قزوین تعریف شده و می‌توان گفت قزوین یکی از استان‌های پیشرو در این طرح است

«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد: «قزوین» در زمینه پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن و کیفیت واحدهای احداث شده، جزو استان‌های برتر کشور است.
محمد شعبانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در شهر جدید مهرگان برگزار گردید، گفت: در چارچوب قانون جوانی جمعیت، بیش از پنجاه پروژه در استان قزوین تعریف شده و می‌توان گفت قزوین یکی از استان‌های پیشرو در این طرح است.
شعبانیان ادامه داد: گزارشات فعالیت های انجام شده در این زمینه به اطلاع مدیران استانداری رسیده و تلاش می‌کنیم خدمات بهتر و تاثیرگذارتری را جهت حمایت از این طرح داشته باشیم.
وی، روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان قزوین را دارای کیفیت و پیشرفت مناسبی عنوان کرد و افزود: قزوین در این زمینه هم جزو استان‌های برتر کشور است و این مسئله نشان از مدیریت مناسب در این زمینه دارد. مجموعه مهندسین و پیمانکاران در این زمینه موفق عمل کرده‌اند و امروز می‌توانیم با مقایسه کیفیت واحدهای ساخته شده در قزوین و سایر استان‌ها این مسئله را اثبات کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: سال گذشته در شروع پروژه نهضت ملی مسکن با توجه به اینکه هنوز مجوز ساختمان‌ها گرفته نشده بود تیم‌های نظارتی توسط سازمان نظام مهندسی در محل پروژه ها مستقر شدند و در راستای حمایت از مردم هزینه آزمایشگاه‌های بتن تا حد قابل توجهی کاهش یافت تا بتوانیم میزان هزینه تمام شده را کنترل کنیم.
شعبانیان گفت: برای نخستین بار نرم‌افزار نهضت ملی مسکن توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین طراحی شد و با توجه به تجربه مسکن مهر، گزارش کلیه ناظرین در این نرم‌افزار بارگذاری می‌شود و حضور مستمر ناظرین در این پروژه‌ها مشهود است.
شعبانیان در خاتمه خاطرنشان کرد: این نرم افزار امکان مدیریت پیشرفت پروژه به صورت درصدی را به ما داده و کیفیت بازدیدها با افزایش همراه بوده است.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۲
214 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0