پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس

پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس

پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس ، صورت گرفت. هرچند مسیر به هدف رسیدن این طرح ممکن است به طور معمول و یا با دشواری فراوان طی شود

کد خبر: 020516002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مرداد ۰۲ - ۴:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس ، صورت گرفت. هرچند مسیر به هدف رسیدن این طرح ممکن است به طور معمول و یا با دشواری فراوان طی شود

پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس

پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس
عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بیان کرد؛
پی‌گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس
عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور از پی گیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مجید جی افرام در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه اعضای شورای مرکزی و رؤسای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها با «قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این جلسه برقراری بیمه تأمین اجتماعی برای مهندسان فاقد شغل از محل عوارض ساختمانی مهم‌ترین درخواست سازمان از مجلس شورای اسلامی بود که با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی روبرو گردید.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور گفت: در این مورد بنده نیز چند دقیقه در مورد توجیه بار مالی این طرح، نفع عمومی و ملی آن و همچنین خدمات متقابل سازمان در قبال آن صحبت کردم که مورد قبول رئیس مجلس واقع شد.
وی گفت: هرچند مسیر به هدف رسیدن این طرح ممکن است به طور معمول و یا با دشواری فراوان طی شود؛ اما پی گیری مداوم و مستمر آن به عنوان یک وظیفه سازمانی در تمام سطوح حاکمیتی کشور از طرف شورای مرکزی، سازمان استان‌ها و اعضای فرهیخته سازمان قطعاً منجر به نتیجه خواهد شد.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه حضور گفتمانی و مبتنی بر تحقق اهداف سازمان در بالاترین سطوح حکمرانی کشور که از ابتدای تأسیس، همراه با فراز و نشیب‌هایی وجود داشته است و نشانه پویایی و ریشه‌دار بودن سازمان است، افزود: امید فراوان وجود دارد با تلاش و همدلی تمام اعضا و ارکان سازمان این امر، استمرار و استحکام مداوم داشته باشد.
جی افرام ادامه داد: در این جلسه موارد مهم دیگری نیز از جمله تأسیس سامانه جامع الکترونیکی «شناسه ملی ساختمان»، عضویت با وجود حق رأی سازمان در کمیسیون‌های ماده صد و ماده ۵ و راه‌کارهای اجرایی در خصوص مواجهه با تخلفات ساختمانی مطرح گردید.
وی با تأکید بر اینکه نکته دقیق و ارزشمند مدیریتی که رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح فرمودند و خالی‌ازلطف نیست به اطلاع همکاران عزیز برسانم این بود که اِعمال حکمرانی تعالی آفرین بر دو اصل «تشخیص علمی» و «تصمیم سیاسی» استوار است که هرگاه توأمان باشند منجر به آبادانی است و هرگاه توأمان نباشند موجب اتلاف سرمایه‌های ملی و عقب‌ماندگی خواهد بود.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور گفت: اظهارنظرهای موافق و مخالف و صادقانه همکاران گرامی که یکی از سرمایه‌ها و ارزش‌های سازمان نظام‌مهندسی همین تضارب آرا و افکار است جای تحسین و قدردانی فراوان دارد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۰۲
111 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0