صبح امروز منتشر شد: دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین صبح امروز منتشر شد: دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین

صبح امروز منتشر شد: دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین

صبح امروز منتشر شد: دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین ، محتوای آن در اصل دعوت از مهندسان برای تجمع در مقابل وزارت راه و شهرسازی است

کد خبر: 001110006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، صبح امروز منتشر شد: دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین ، محتوای آن در اصل دعوت از مهندسان برای تجمع در مقابل وزارت راه و شهرسازی است

صبح امروز منتشر شد: دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین

صبح امروز منتشر شد: دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین
صبح امروز با انتشار متنی صورت گرفت:
دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین
در حالی از صبح امروز عکس نوشته ای با محتوای تسلیت به جامعه نظام مهندسی کشور در حال دست به دست شدن است،که محتوای آن در اصل دعوت از مهندسان برای تجمع در مقابل وزارت راه و شهرسازی است.
در عکس منتشر شده، که لوگوی سازمان نظام مهندسی در آن طراحی شده است، تاکید شده است: درگذشت سازمان های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور و شرکتهای طراح و ناظر ساختمان را به جامعه مهندسی کشور تسلیت عرض می کنیم.
در خاتمه این متن تاکید شده است، مراسم یاد بود، یک‌شنبه دهم بهمن ماه، مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.
قابل ذکر است این متن کنایه آمیز، دعوت از مهندسان طراح و ناظر برای اعتراض چندباره به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در گرداوری شیوه نامه موسوم به تشخیص صلاحیت شرکت‌های طراح و ناظر مهندسی است.
لازم به ذکر است پیش از این مهندسان بارها با تجمع در مقابل ساختمان اصلی وزارت راه و شهرسازی و صدور قطعنامه، مکاتبه با مسوولان ذی ربط در وزارت‌خانه راه و شهرسازی، برگزاری جلسات با تصمیم گیران، مراتب اعتراض خود را نسبت به اقدامات این وزارت‌خانه که منجر به تعطیلی هزاران شرکت و بیکاری ده ها هزار مهندس شده اعلام کرده اند.
خبرهای دریافتی حاکی از آن است که پس از برگزاری چندین تجمع در مقابل وزارت راه، برخی از مدیران میانی این وزارت‌خانه با حضور در میان مهندسان و استماع نقطه نظرات آنها،وعده پیگیری مشکلات طرح شده را داده اند.
این در حالی است که از قرار معلوم به علت خلف وعده مسوولان این وزارتخانه در رسیدگی به مشکلات مهندسان، مجددا مهندسان طراح و ناظر برای چندمین بار تصمیم به تجمع در مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی گرفته اند.
منبع: ساختمان آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ بهمن ۰۰
535 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0