انتشار ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز سال هزار و سیصد و نود و نه انتشار ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز سال هزار و سیصد و نود و نه

انتشار ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز سال هزار و سیصد و نود و نه

انتشار ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز سال هزار و سیصد و نود و نه ،با طرح روی جلد تداعی‌کنندهٔ بهار مهندسی، با عناوین مرتبط با انتصاب رئیس جدید سازمان و شروع دورهٔ هشتم فعالیت شورای مرکزی صورت گرفت

کد خبر: 990109051 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ - ۴:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتشار ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز سال هزار و سیصد و نود و نه ،با طرح روی جلد تداعی‌کنندهٔ بهار مهندسی، با عناوین مرتبط با انتصاب رئیس جدید سازمان و شروع دورهٔ هشتم فعالیت شورای مرکزی صورت گرفت

انتشار ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز سال هزار و سیصد و نود و نه

انتشار ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز سال هزار و سیصد و نود و نه

ماهنامهٔ فنی و مهندسی «شمس» ویژهٔ نوروز نود و نه، با طرح روی جلد تداعی‌کنندهٔ بهار مهندسی، چاپ و منتشر گردید.

شمارهٔ صد و نوزده «شمس» در صد و سی صفحه با عناوین مرتبط با انتصاب رئیس جدید سازمان و شروع دورهٔ هشتم فعالیت شورای مرکزی از ویژگی‌ها و مطالب جذاب و متنوع برخوردار است.
برگزاری میزگرد با حضور ریاست سازمان کشور و هیئت‌تحریریه و بیان دیدگاه‌ های احمد خرم در تشریح برنامه‌ های کلان تعریف‌شده طبق اهداف و پروژه‌های پیشنهادی دورهٔ هشتم، مبتنی بر برنامه‌های مدون، از مهم ‌ترین مندرجات این شمارهٔ نشریهٔ «شمس» است.
انگیزه‌ها و اهداف هر یک از اعضای شورای مرکزی دورهٔ هشتم و تبیین مسائل پیش‌رو از دیدگاه آنها را می ‌توانید در این شمارهٔ «شمس» مطالعه نمایید.
مهندسی و مسئولیت‌ های حقوقی، کیفری و انتظامی مهندسان ناظر و مجریان ذی ‌صلاح عنوان این شماره در بخش حقوق و شئونات مهندسی است. «مهندسی ایران در آئینهٔ تاریخ» و «نوآوری و کارآفرینی» از بخش‌های جدید و خواندنی این مجله است.
«شورای هماهنگی تشکل ‌های فنی و مهندسی بعنوان گمشدهٔ این روزهای سازمان»، «انجام شش سفر کاری استانی در ماه نخست تصدی مسئولیت ریاست سازمان» و خبرهایی از استان‌ های سراسر کشور را نیز می ‌توانید در این شماره از نشریهٔ «شمس» مطالعه نمایید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۸
329 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0