اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان نظام مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان نظام مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان

اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان نظام مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان

اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان نظام مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان ، است. قطعا جریان سازی اهل قلم در همراهی مردم و رونق فعالیتهای سازمان نظام مهندسی بسیار موثر است

کد خبر: 990516001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ مرداد ۹۹ - ۷:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان نظام مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان ، است. قطعا جریان سازی اهل قلم در همراهی مردم و رونق فعالیتهای سازمان نظام مهندسی بسیار موثر است

اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان نظام مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان

اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان نظام مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد:
اعتبار نظام مهندسی سرمایه‌ای ارزشمند برای این سازمان است
مهدی سالاری با اشاره به روند رشد شاخص‌ های نظام مهندسی استان در سال ‌های اخیر، اعتبار و اعتماد عمومی به این سازمان را یک سرمایه ارزشمند خواند که نقش رسانه‌ها در ارتقای آن تاثیرگزار است.
وی در جلسه هیات مدیره این سازمان که عصر امروز ۴ شنبه ۱۵ مردادماه در محل این سازمان برگزار گردید، ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از همکاری رسانه‌ها با سازمان، گفت: قطعا جریان سازی اهل قلم در همراهی مردم و رونق فعالیتهای سازمان نظام مهندسی بسیار موثر است.
سالاری ادامه داد: امروز اعتبار اجتماعی سازمانها در بسیاری از کشورها یک سرمایه ارزشمند محسوب می گردد که این سرمایه برای سازمانهای خدمات رسان مانند سازمان نظام مهندسی بسیار حائز  اهمیت است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: البته متقابلا سازمان‌ها نیز باید درک درستی از نیازهای مردم داشته باشند که در این مورد، رسانه ها می‌توانند در انعکاس این نیازها و جلب اعتبار و اعتماد عمومی برای سازمان کمک کنند.
سالاری ادامه داد: خوشبختانه سازمان نظام مهندسی در سالهای اخیر اقدامات خوب و عملکرد موفقی در این مورد داشته بطورکه طبق آمارهای مقایسه ای شاهد ارتقاء و افزایش شاخص‌ های نظام مهندسی در استان هستیم که حاکی از اعتماد بیشتر مهندسان و مردم به سازمان نسبت به سال‌ های قبل است.
سالاری در ادامه گزارشی از فعالیت یک هفته اخیر این سازمان ارائه کرد و افزود: در این هفته جلسه ای با دفاتر مهندسی که توانایی اجرای طرح ‌های صنعتی دارند با حضور نمایندگانی از شرکت شهرک ‌های صنعتی داشتیم که حکایت از وجود ظرفیت ‌های خوبی در طرح ‌های صنعتی استان با توجه به حجم بالایی واگذاری اراضی صنعتی داشت و امیدوار هستیم فعالیت بیشتر دفاتر صنعتی سازمان با توجه اختیارات قانونی سازمان در این بخش باشیم.
سالاری، هم‌چنین از تشکیل کمیته بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و با اشاره به معرفی اعضای هیات مدیره این کمیته، ابراز امیدواری کرد که این کمیته همکاری متفاوت‌تری را با هلال احمر داشته باشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، با تایید مسیرهای پیچیده اخذ مجوزهای ساخت و ساز، گفت: سازمان و مهندسان سازمان اقرار به نامتناسب بودن هزینه ‌ها با خدمات مهندسی ارائه شده دارند که بخشی از آن مربوط به سازمان و در تلاش برای رفع آن ها هستیم و بخشی در اختیار شهرداریهاست که در این رابطه پیشنهاداتی ارائه کرده ایم که اجرای آنها میتواند علاوه بر تسریع امور، در کاهش هزینه ها نیز موثر باشد.
در این جلسه، که همراه با ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه اول سال نود و نه، واحد فنی و مشارکتهای حرفه ای (خدمات مهندسی) و بحث و تبادل نظر اعضا حول دستورات کار نشست بود، از تعدادی از خبرنگاران همکار با سازمان تجلیل گردید.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۹
352 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0