ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی

ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی

ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی ، با توجه به شیوع کرونا و شرایط فعلی و حفظ سلامت مردم خواهد بود

کد خبر: 990116001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ فروردین ۹۹ - ۸:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی ، با توجه به شیوع کرونا و شرایط فعلی و حفظ سلامت مردم خواهد بود

ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی

ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی

ارائه خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی به صورت مجازی ، خواهد بود

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان نظام کشاورزی استان پیشرو در ارائه خدمات به ذیفعان در بستر فضای مجازی است و تمامی خدمات بصورت مجازی ارائه می‌گردد.

خدمات نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی بصورت مجازی ارائه می‌گردد

محمد جاده‌گی گفت: با توجه به شرایط فعلی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی با فراهم کردن زیرساخت ‌های لازم و غلبه بر محدودیت ‌های زمان و مکان با ارائه خدمات به ذی نفعان در بستر فضای مجازی، سازمان مجازی را به یک واقعیت تبدیل کرده و مراجعات را به حداقل رسانده است.

جاده گی اظهار داشت: این سازمان دانشی، بعنوان پیشرو از دهه سوم اسفندماه بعنوان نخستین دستگاه کلیه فعالیت‌ های سازمانی، اتوماسیون، اداری، ارجاع کار، پنجره واحد و سایر خدمات را در بستر فضای مجازی تحت عنوان ساختمان مجازی ارائه می‌ دهد و کارشناسان این سازمان طبق اصول اعلام شده در حال ارائه خدمات به جامه هدف هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید»، برنامه ‌ها و سیاست‌ های سازمان در مورد عوامل تحقق این شعار (سرمایه‌های مردمی و دانش) تعیین می‌گردد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی افزود: امید است بتوانیم در چارچوب وظایف و اختیارات با همراهی کامل و مستمر کلیه دستگاه ‌های اجرایی، سازمان‌ ها و نهادهای مربوطه برای تحقق این شعار و ایجاد تغییر محسوس در زندگی مردم تمام تلاش و توان خود را به کار بسته و با همت مضاعف همه همکاران و بهره‌گیری از ظرفیت ‌های فضای مجازی فرصت‌های بی بدیلی را پیش روی سازمان قرار دهیم.

راه‌اندازی سامانه استعلام اصالت پروانه اشتغال مهندسی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی، از راه‌اندازی سامانه استعلام اصالت پروانه اشتغال مهندسی خبر داد و افزود: با توجه به جایگاه قانونی پروانه اشتغال، کلیه اعضای سازمان برای انجام فعالیت ‌های مهندسی ملزم به داشتن این گواهی بوده و موظف به اعلام و درج شماره پروانه اشتغال در همه اسناد مربوطه هستند.

جاده گی ادامه داد: در این سامانه که از طریق نشانی agrieng.org بخش میز خدمات الکترونیکی قابل دسترسی است، با وارد کردن کد ملی، شماره نظام مهندسی و یا از طریق اسکن QR کد درج شده در روی پروانه، اعتبار و اصالت پروانه اشتغال اعضای سازمان قابل راستی آزمایی است.

وی خاطر نشان کرد: در این سامانه کشاورزان و بهره‌مندان از خدمات مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی می‌ توانند با وارد کردن کد ملی یا شماره نظام مهندسی از اعتبار و اصالت پروانه اشتغال اعضا مطلع گردند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی تصریح کرد: اختیارات لازم بعنوان ضمانت اجرای موضوع یاد شده، به موجب ماده بیست و‌ چهار تا سی و یک قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و طبق ساز و کار هیئت ‌های انتظامی و رسیدگی به تخلفات به سازمان نظام مهندسی محول گردیده است.

وی یاد آور شد: محرومیت مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی از اشتغال به حرفه مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از ۳ ماه تا دایم در سراسر کشور از جمله این اختیارات است.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ فروردین ۹۹
395 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0