ارایه پیشنهاداتی جهت تسهیل امور خدمات مهندسی در نشست مشترک ارایه پیشنهاداتی جهت تسهیل امور خدمات مهندسی در نشست مشترک

ارایه پیشنهاداتی جهت تسهیل امور خدمات مهندسی در نشست مشترک

ارایه پیشنهاداتی جهت تسهیل امور خدمات مهندسی در نشست مشترک  ،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با اداره کل راه و شهرسازی شرق استان ( شاهرود) صورت گرفت

کد خبر: 990325001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ - ۷:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ارایه پیشنهاداتی جهت تسهیل امور خدمات مهندسی در نشست مشترک ،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با اداره کل راه و شهرسازی شرق استان ( شاهرود) صورت گرفت

ارایه پیشنهاداتی جهت تسهیل امور خدمات مهندسی در نشست مشترک

ارایه پیشنهاداتی جهت تسهیل امور خدمات مهندسی در نشست مشترک

در نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با اداره کل راه و شهرسازی شرق استان ( شاهرود)، پیشنهاداتی برای تسهیل امور خدمات مهندسی ارائه گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با اداره کل راه و شهرسازی شرق استان ( شاهرود) برگزار گردید.
این نشست، در راستای اجرای مفاد قانون نظام مهندسی و آیین نامه اجرایی قانون و تاکیدات معاونت ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ثبت و کنترل تمامی خدمات مهندسی و هم‌چنین الزام به رعایت به کارگیری مهندسان ذی صلاح در امور ساخت و ساز شهرها وفق قانون پنجم توسعه کشور برگزار گردید.
عمید، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در آغاز نشست، ضمن تشکر ویژه از حضور ریاست سازمان در شهرستان، مشکلات شهرداران و ارائه خدمات مهندسی به مهندسان و ارباب رجوعان را عنوان کرد.
سپس خسروی با توجه به همکاری طرفین ایراداتی را در مورد مجری ذی صلاح و ترویج خدمات مهندسی در جامعه بیان و عنوان کرد: هدف اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان وظیفه ساماندهی مهندسان و تربیت کردن مهندسان است که نیرو با صلاحیت را آماده بکار کند و در اختیار شهرداران و مالکان قرار دهند و در ادامه شهرداران تابعه شهرستان شاهرود با تصریح مشکلات موجود، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
سالار در خاتمه پیشنهاداتی را در مورد تسهیل امور خدمات مهندسی از جمله در بخش طراحی و انجام امور توسط مسئول دفتر طراحی و در بخش نظارت با توجه به تشکیل لیست محدود از مهندسان در سامانه جامع ارائه نمود.
در همین حال، همه تلاشهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، شهرداریها و اداره کل راه و شهرسازی برای بهبود روند خدمات مهندسی به مهندسان و مالکان است.
این نشست مشترک با تلاش اداره کل راه و شهرسازی شرق استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان و شهرداران در مورد ارائه خدمات مهندسی به تمامی شهرهای تابعه شهرستان شاهرود تشکیل گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۹
457 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0