تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 معاونت شهرسازي و معماري شهرداري منطقه هشت

ارائه بسته تشويقي براي نوسازي بافت فرسوده در منطقه هشت

معاونت شهرسازي و معماري شهرداري منطقه هشت، از ارائه بسته تشويقي سال نود و شش جهت نوسازي بافت فرسوده در اين منطقه خبر داد.

کد خبر: 960421005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ - ۷:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،معاونت شهرسازي و معماري شهرداري منطقه هشت، از ارائه بسته تشويقي سال نود و شش جهت نوسازي بافت فرسوده در اين منطقه خبر داد.ارائه بسته تشويقي براي نوسازي بافت فرسوده در منطقه هشت

ارائه بسته تشويقي براي نوسازي بافت فرسوده در منطقه هشت

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

ارائه بسته تشويقي براي نوسازي بافت فرسوده در منطقه هشت

محمد شباني با اعلام اين خبر بیان کرد: اولويت شهرداري ما در اجراي بسته تشويقي در سال نود و شش به صفر رساندن هزينه هاي نظام مهندسي براي متقاضيان نوسازي در بافتهاي فرسوده است که با توافقات صورت پذیرفته با سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران در بسته تشويقي نوسازي ابلاغ گردیده طریقه دادن کمک هزينه خدمات مهندسي به متقاضيان نوسازي هم گرداوری و مشخص شده است.
شبانی ادامه داد: طبق مصوبات بسته تشويقي ابلاغي سال نود و شش،کلیه متقاضيان نوسازي تجميعي حداقل ۳ پلاک با مساحت بيش از صد متر مربع و انفرادي با مساحت بين صد تا سیصد متر مربع در بافتهاي فرسوده منطقه از کمک هزينه نظارت بهره مند خواهند شد.
به گفته ي شبانی متقاضيان نوسازي درصورت تجميع بيش از ۳ پلاک و دست يابي به مساحت بالاي صد مترعلاوه بر هزينه هاي نظارت، کمک هزينه مکانيک خاک، فاز دو و شناسنامه فني و ملکي نيز برخوردار ميشوند.


معاونت شهرسازي و معماري شهرداري منطقه هشت، تصریح کرد: متقاضيان تخريب و نوسازي پلاکهايي با مساحت بالاتر از صد متر مربع در صورتيکه اقدام به تجميع نمايند ميتوانند علاوه بر استفاده از کمک هزينه نظارت، از کمک هزينه مکانيک خاک، فاز دو و شناسنامه فني و ملکي نيز برخوردار گردند.
شبانی خاطر نشان کرد: علاوه بر شمول مشوقهاي موضوع مصوبات بسته تشويقي ابلاغ شده، تعيين و تخصيص ساير مشوقهاي تکميلي، بعهده کميته تأمين خدمات و زير ساخت ستاد باز آفريني پايدار کلان شهر تهران است.
منبع : خبرگزاری آریا

 

دانلود آخرین ویرایش نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۶
924 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0