مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى بررسی مشکلات ساخت مسکن در ایران

بررسی مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

سیزدهمین شماره "دنیای سرمایه ‌گذاری" در شش بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع "سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور"، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی ‌ها بهمراه خلاصه ‌ای از مطالب به زبان انگلیسی به چاپ رسید.

کد خبر: 960724001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶ - ۷:۴۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  سیزدهمین شماره “دنیای سرمایه ‌گذاری” در شش بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع “سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور”، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی ‌ها بهمراه خلاصه ‌ای از مطالب به زبان انگلیسی به چاپ رسید.مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

بررسی مشکلات ساخت مسکن در ایران در  سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

در بخش دنیای سرمایه گزارش‌ هایی با عناوین «چراغ سبز FATF برای ورود سرمایه ‌گذاران خارجی»، «برخورد گردباد خدمات آنلاین به بازار بیمه»، «عوامل موفقیت سرمایه‌ گذاری در بورس» و «تحلیل بازار» بهمراه مصاحبه ‌های جذاب و خواندنی با کارشناسان پولی، بانکی و بورس ارائه شده است.
بخش پرونده ویژه این شماره به «سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور» اختصاص داده شده که طی آن مصاحبه‌ هایی با فرج‌ اله رجبی، ریاست سازمان نظام ‌مهندسی، حسن خلیل ‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و مسئول کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، حسن قربان خانی، ریاست سازمان و علی نبی زاده، عضو هیئت‌ مدیره سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان تهران، سیمین حناچی، عضو کمیسیون مشورتی بانوان نظام ‌مهندسی و … انجام شده و به مشکلات و فرصت‌ های موجود در عرصه ساخت ‌و ساز کشور پرداخته شده است.
بخش انرژی به مصاحبه‌ هایی با حمیدرضا عراقی، معاونت وزیر نفت در امور گاز، عادل نژاد سلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج ‌فارس، جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی، حسین علی امیری خامکانی، نائب رئیس کمیسیون انرژی و سکینه الماسی دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اختصاص داده شده و طی آن مسایل مربوط به سرمایه ‌گذاری در صنعت نفت و گاز کشور مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌ اند.
بخش صنعت این شماره از “دنیای سرمایه‌ گذاری” به مصاحبه‌ هایی با کارآفرینان و برندهای معروف کسب ‌و کار در ایران اختصاص داده شده است. در این بخش مصاحبه ‌هایی با امیر کاظم نورمحمدی، ریاست هیئت‌ مدیره چرم درسا، فرزین کاویانی، مدیرعامل فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای شیرین عسل، عباس عباس خان تویسرکانی، ریاست هیئت‌مدیره شرکت فکتیس (نوشت‌ افزار)، جوزیه کارلا، مدیرعامل شرکت نستله در ایران بهمراه گزارشی تحلیلی از صنعت خودرو سازی بهمراه مصاحبه ‌هایی با کارشناسان و تولیدکنندگان قطعه ساز انجام شده است.

مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

یادداشتی از مرتضی فغانی، تحلیل‌ گر اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی تهران تحت عنوان “دولت دوازدهم و اولویت ‌های اقتصادی” بهمراه مصاحبه با آصف علی‌ خان، سفیر پاکستان در ایران و ژاب ون دک (jaapvandijk)، مدیر شرکت هلندی فیلیپ سیدنی زینت بخش اقتصاد کلان این شماره از دنیای سرمایه‌ گذاری است. هم چنین در این بخش گزارش‌ هایی با عناوین “بحران آموزش سرمایه‌ های انسانی در ایران، “فعالان اقتصادی؛ از ژنرال‌ های کابینه روحانی چه می ‌خواهند” و ” زمان خداحافظی با بازار سنتی ایران فرا رسیده است” ارائه شده است.
بخش خواندنی ‌های سیزدهمین شماره دنیای سرمایه‌ گذاری به مصاحبه با احمد حلت، استاد دانشگاه و مربی انگیزشی، تورقای شفق، مدیر موسسه یونس امره (مرکز فرهنگی ترکیه در تهران) بهمراه مطلبی با عنوان ” شش اقدام برای میلیاردر شدن در جوانی” به چاپ رسیده است.
سیزدهمین شماره ماه نامه «دنیای سرمایه ‌گذاری» در صد و هشت صفحه با قیمت ده هزار تومان از هم اكنون بر روی پیشخوان کیوسک‌ های مطبوعاتی یا از طریق اشتراک،خریدازسایت www.dsg-m.com و ارسال کد ۵۰۳ به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
منبع : جامعه خبری تحلیلی الف

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۹۶
974 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0