احتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشتاحتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشت ریاست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد:

ساخت و سازهای نسقی در رشت جان گرفت/ احتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشت

ریاست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با بیان این که اخیرا در بسیاری از زمین‌ های سند‌دار هم ساخت و ساز به‌ صورت غیر مجاز مطرح گردیده بیان کرد: برخی در زمین‌ های دارای سند بدنبال خلاف‌ سازی هستند تا از پرداخت به نظام مهندسی و…امتناع کنند.

کد خبر: 960808011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ آبان ۹۶ - ۱۰:۲۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با بیان این که اخیرا در بسیاری از زمین‌ های سند‌دار هم ساخت و ساز به‌ صورت غیر مجاز مطرح گردیده بیان کرد: برخی در زمین‌ های دارای سند بدنبال خلاف‌ سازی هستند تا از پرداخت به نظام مهندسی و…امتناع کنند.احتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشت

احتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشتاحتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشت

احتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشت

ساخت و سازهای نسقی در رشت جان گرفت/ احتمال  خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشت

رضا رسولی، در نشست اعضای شورا عنوان کرد: متاسفانه اخیرا حتی در بسیاری از زمین‌ های سند‌دار هم ساخت و ساز به ‌صورت غیر مجاز مطرح شده و این دیدگاه در حال تسریع است.
وی با بیان این که مناطق ۴ و ۵ شهرداری رشت بیش تر با این‌ گونه ساخت و سازها در گیر هستند ادامه داد: شهرداری منطقه ۲ به نسبت دیگر مناطق کم تر با این مشکل روبرو ‌است.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت افزود: در گذشته و در یک مقطع زمانی مجوز ساخت و ساز در املاک نسقی طبق یک‌سری ضوابط صادر شده بود ولی مجددا این موضوع با مخالفت روبرو و در ادامه از دادن امتیاز آب و برق و گاز به ساختمان‌ های نسقی جلوگیری شد.

احتمال خلاف ‌سازی در زمین‌ های دارای سند شهر رشت

رسولی تصریح کرد: بنده با ساخت و سازهای غیر مجاز مخالف هستم ولی برخی تمام سرمایه اندک خود را جمع می‌ کنند تا سرپناهی داشته باشند و ندادن امتیاز آب ، برق و… به آنها برایشان مشکل ساز می‌ شود.
رسولی با بیان این که اکنون با دستورالعمل جدیدی که مطرح گردید ساخت و سازهای نسقی مجددا قوت گرفته است تصریح کرد: یقینا چنین ساخت و سازهایی نیز سبب بی نظمی و هرج و مرج و افزایش سکونت گاه‌ های غیر رسمی خواهد شد.
وی باتاکید بر این که امروزه زمزمه‌ هایی در مورد خلاف ‌سازی در زمین ‌های دارای سند نیز مطرح است اضافه کرد: با دستورالعمل اعلام شده ممکن است برخی در زمین‌ های دارای سند نیز بدنبال خلاف ‌سازی بروند تا از پرداخت به نظام مهندسی و…سر باز زنند.
منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید اینترنتی کتاب مباحث نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۶
1247 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0