تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 فتح اللهی مطرح کرد:

اولویت اجرای بسته تشویقی در سال نودوشش، به صفر رساندن هزینه‌های نظام مهندسی است

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران در نشست کمیته خدمات و زیرساخت بیان کرد: اولویت ما در اجرای بسته تشویقی در سال نودوشش به صفر رساندن هزینه‌های نظام مهندسی برای متقاضیان نوسازی در بافتهای فرسوده است.

کد خبر: 960310004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ - ۱۰:۲۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،بافت فرسوده حصارک تهران:دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران در نشست کمیته خدمات و زیرساخت بیان کرد: اولویت ما در اجرای بسته تشویقی در سال نودوشش به صفر رساندن هزینه‌های نظام مهندسی ساختمان تهران برای متقاضیان نوسازی در بافتهای فرسوده است.اولویت اجرای بسته تشویقی در سال نودوشش، به صفر رساندن هزینه‌

اولویت اجرای بسته تشویقی در سال نودوشش، به صفر رساندن هزینه‌

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

اولویت اجرای بسته تشویقی در سال نودوشش، به صفر رساندن هزینه‌

نشست کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران با حضور ریاست کمیته، نماینده سازمان نظام مهندسی و دیگر عضوهای کمیته در محل سازمان برگزار گردید.
عبادالله فتح اللهی، دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: امیدواریم با کمک و مساعدت کلیه عضوهای این ستاد بتوانیم با الهام از تجربیات بسته تشویقی نوسازی سال پیش، تصمیم های کارآمد و ارزشمندی را جهت اجرای کامل بسته تشویقی نوسازی در سال نودوشش اتخاذ نماییم.


وی با اشاره به اینکه اولویت ما در اجرای بسته تشویقی در سال نودوشش به صفر رساندن هزینه های نظام مهندسی برای متقاضیان نوسازی در بافتهای فرسوده است، ادامه داد: بحث کاهش هزینه‌های نظام مهندسی در بافتهای فرسوده یکی از آیتمهایی است که در سال پیش اجرایی نشد و امید است که با موافقت سازمان نظام مهندسی، علاوه بر هزینه ناظرین، هزینه مجموعه خدمات فنی اعم از ژئوتکنیک، نما، فنی و مهندسی خاک و غیره برای متقاضیان نوسازی در محله های هدف به صفر برسد.
فتح اللهی ادامه داد: فراهم نمودن شرایط مناسب اقتصادی و اعطای یارانه‌های مالی برای نوسازی بافتهای فرسوده، بدون اغماض در افزایش کیفیت ساخت و ساز تأثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: خوشبختانه با حمایتهای شهردار تهران، تدابیر معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و هم یاری دستگاههای اجرایی، توانستیم در سال پیش علی رغم افتی که درتعدادپروانه‌های صادره در خارج از بافتهای فرسوده ایجاد شد، به رشد قابل قبولی در نوسازی برسیم.
دبیر ستاد باز آفرینی پایدار کلانشهر تهران تصریح کرد: تعداد پروانه‌های صادره در فروردین و اردی بهشت ماه سال نودوشش داخل بافتهای فرسوده در مقایسه با ماههای مشابه در سال نودوپنج، بیش از شصت درصد رشد داشته است؛ این در حالی است که درصد رشد این شاخص در خارج از بافتهای فرسوده منفی بوده است.
منبع: خبرگزاری آنا

 

دانلود رایگان جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۶
1245 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0