اولویت قرار دادن واکسیناسیون کارگران معادن به دلیل نقش معادن در زندگی امروزه اولویت قرار دادن واکسیناسیون کارگران معادن به دلیل نقش معادن در زندگی امروزه

اولویت قرار دادن واکسیناسیون کارگران معادن به دلیل نقش معادن در زندگی امروزه

اولویت قرار دادن واکسیناسیون کارگران معادن به دلیل نقش معادن در زندگی امروزه، و تکمیل زنجیره تولید محصولات مختلف الزامی است

کد خبر: 000609001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ شهریور ۰۰ - ۷:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولویت قرار دادن واکسیناسیون کارگران معادن به دلیل نقش معادن در زندگی امروزه، و تکمیل زنجیره تولید محصولات مختلف الزامی است

اولویت قرار دادن واکسیناسیون کارگران معادن به دلیل نقش معادن در زندگی امروزه

اولویت قرار دادن واکسیناسیون کارگران معادن به دلیل نقش معادن در زندگی امروزه

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران بیان کرد: کارگران معادن در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار گیرند

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و استان قزوین بیان کرد: با توجه به نقش کارگران معادن در چرخه اقتصادی کشور و سخت و زیان آور بودن شغل آن ها و عجین شدن با تهدیدات کرونا باید در واکسیناسیون این قشر تسریع گردد.

تقی نبئی ادامه داد: امروزه معادن نقش موثری در تکمیل زنجیره تولید محصولات مختلف ایفا می کنند و در این میان نقش کارگران معادن بسیار برجسته و ممتاز است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و استان قزوین گفت: به رغم نقش حیاتی و کلیدیی که کارگران معادن در چرخه تولید ایفا میکنند و از طرف دیگر تهدیدات و خطراتی که به واسطه سخت و زیان آور بودن شغل معدن و هم چنین کرونا برای آنها وجود دارد اما متاسفانه از زمان آغاز واکسیناسیون به این قشر زحمتکش توجهی نشده است.

وی تصریح کرد: در این مدت، فعالان این حوزه با بی توجهی و بی مهری مسوولان مربوط مواجه شده و به رغم درخواستها، تاکنون در اولویت دریافت واکسن قرار نگرفته اند.

نبئی اظهار داشت: این درحالی است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به علت آسیبهای خاص محیط های کاری معادن و همچنین تهدیدات کرونا به علت اجتناب ناپذیر بودن کار گروهی در معادن شاهد ابتلا و فوت تعداد بسیار زیادی از کارگران بوده ایم.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و استان قزوین افزود: از ستاد ملی مقابله با کرونا انتظار داریم با توجه به وضعیت خاص محیطهای کار در معادن و ضرورت تداوم فعالیت کارگران در شرایط سخت به علت نیاز صنایع مختلف، شاغلان بخش معدن را در اولویت نخست دریافت واکسن قرار دهند تا هم انگیزه و روحیه آنها برای کار در معادن فراهم گردد و هم میزان شیوع کرونا در سطح خانواده این کارگران و جامعه کاهش یابد.

استان قزوین حدود نود معدن فعال دارد.

منبع: دنیای معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۰۰
650 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0