موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر

موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر

موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر ، صادر شد. بر اساس پی‌گیری‌های به عمل آمده موافقت اصولی گاوداری شیری 3 هزار راسی شستا در شهرستان نیر صادر شده است

کد خبر: 990806003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۹۹ - ۱۰:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر ، صادر شد. بر اساس پی‌گیری‌های به عمل آمده موافقت اصولی گاوداری شیری ۳ هزار راسی شستا در شهرستان نیر صادر شده است

موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر

موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد:
موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار رأسی شستا در شهرستان نیر صادر گردید
شهرام محمدی اظهار داشت: بر اساس پی‌گیری‌های به عمل آمده موافقت اصولی گاوداری شیری ۳ هزار راسی شستا در شهرستان نیر صادر شده است.
وی در دیدار با فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: پیرو سفر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به استان و تصویب احداث پنج واحد گاوداری شیری سه هزار راسی در شهرستان ها، اواخر هفته گذشته نشست اولیه در فرمانداری نیر با حضور دستگاه های اجرایی برگزار گردید.
محمدی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری نظام دامپزشکی و علی‌رغم تعطیلی رسمی، با نگاه به اهمیت موضوع ظرف مدت چهل و هشت ساعت اولین موافقت اصولی را به نام شستا در شهرستان‌ نیر صادر کرد.
وی ادامه داد: امیدوار هستیم مدیران شستا با درک عمیق از این فرش قرمز پهن شده برای مجموعه سرمایه‌گذار، احداث واحدها را در سطح استان زودتر شروع کنند تا توسعه استان در آینده‌ای نزدیک محقق گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با تاکید بر این که دستگاه های اجرایی در ارسال پاسخ استعلامات جهت صدور پروانه تاسیس واحد مذکور سرعت عمل نشان دهند، یاد آور شد: این واحد بزرگ تولیدی با سه هزار راس گاو شیری مولد و شش هزار راس کل گله در زمینی به مساحت حدود بیست و سه هکتار احداث خواهد شد و نقش مهمی را در تولید و اشتغال زایی خواهد داشت.
محمدی بیان داشت: برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر و رسیدگی به مشکلات مربوطه یکی از اولویت ‌های اساسی است و در این زمینه باید با در نظر گرفتن ظرفیت‌ های کشاورزی و نیز توسعه آن‌ها برنامه‌ های اساسی برای آینده داشته باشیم.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آبان ۹۹
575 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0