جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد

جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد

جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد ، است. ما در تعرفه های خود تنوع ایجاد کردیم که طرحهای تخفیفی، اقساطی کردن پرداختیها از جمله این طرحها است که در شرایط فعلی کرونا اقدام خوبی است

کد خبر: 990516008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ مرداد ۹۹ - ۹:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد ، است. ما در تعرفه های خود تنوع ایجاد کردیم که طرحهای تخفیفی، اقساطی کردن پرداختیها از جمله این طرحها است که در شرایط فعلی کرونا اقدام خوبی است

جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد

جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی یزد:
جلوگیری از صوری بودن مجریان، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در نظام مهندسی یزد بوده است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اقدامات نظام مهندسی استان یزد بیان کرد: جلوگیری از صوری بودن مجریان یکی از مهم‌ترین برنامه های ما در استان بوده است.
« مهدی سالاری» بیان داشت: ما در تعرفه های خود تنوع ایجاد کردیم که طرحهای تخفیفی، اقساطی کردن پرداختیها از جمله این طرحها است که در شرایط فعلی کرونا اقدام خوبی است.
وی ادامه داد: امروز مردم هیچ هزینه ای را به ناظرین نباید پرداخت کنند بلکه باید با هماهنگی سازمان این پرداختها انجام گردد.
سالاری گفت: دویست و بیست دفتر مهندسی در سطح استان داریم که خدمات مهندسی ارائه میکنند که با نظارت آنها را فعال کرده ایم.
وی اظهار داشت: ما تلاش کردیم از صوری بودن مجریان جلوگیری کنیم و در این زمینه نیز حتی در جهت لغو پروانه نیز حرکت کرده ایم.
وی عنوان کرد: هدف ما هوشمندتر، چابک تر و حرفه ای تر شدن نظام مهندسی به عنوان است زیرا میتوانیم در این مسیر بسیار موثر عمل کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خاطرنشان کرد: سال گذشته طبق ابلاغ استانداری برای رئیس کمیته پیش‌گیری از تخلفات ساخت و ساز مجموع پی‌گیری های خوبی داشتیم که در زمینه صدور پروانه در سندهای مشاعی و قولنامه ای قدم هایی برداشته شد.
سالاری تصریح کرد: بررسی پروانه برای اراضی تفکیک شده زیر حدنصاب، جلب اعتماد قوه قضائیه و دادگستری استان مبنی بر ساخت و سازها و ایجاد شورای حل و اختلاف در سازمان نظام مهندسی استان از جمله اقدامات ما بوده است.
وی ادامه داد: بررسی و شناسایی پرونده های ساختمانهای خاص، بررسی رضایت از فعالیتهای نظام مهندسی از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.
وی ادامه داد: بنظر میرسد مجموع اقداماتی که در سال گذشته با همکاری دستگاههای استان انجام شده شاخصهای بهبود ساخت و ساز رو به مثبت است و آمار تخلفات و کم کاری ناظرین کم‌تر شده و بنظر میرسد شاخصهای رو به بهبود است.
منبع: خبرگزاری شبستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۹
472 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0