جلوگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان از نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد جلوگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان از نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد

جلوگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان از نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد

جلوگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان از نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد ، الزامی است. نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد نباید ادامه پیدا کند

کد خبر: 000914004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آذر ۰۰ - ۸:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلوگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان از نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد ، الزامی است. نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد نباید ادامه پیدا کند

جلوگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان از نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد

جلوگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان از نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد
رئیس شورای شهر بیان کرد:
نماسازی سلیقه‌ای در خرم‌آباد نباید ادامه پیدا کند
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار داشت: خیابان‌ های اصلی مرکز شهر از لحاظ نماسازی باید با تاییدیه سازمان نظام مهندسی متحدالشکل باشند تا زیبایی شهر دوچندان گردد؛ این سازمان نباید اجازه دهد که نماسازی به صورت سلیقه‌ای در شهر ادامه پیدا کند.
رضا بیرانوند در دیدار با اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی لرستان، ادامه داد: بافت قدیمی، در بسیاری از معابر و کوچه ‌های موجود و تفکیک زمین‌ها، نمای بدی را در شهر خرم‌آباد به وجود آورده است.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: خیابان‌ های اصلی مرکز شهر از لحاظ نماسازی باید با تاییدیه سازمان نظام مهندسی متحدالشکل باشند تا زیبایی شهر دوچندان گردد؛ این سازمان نباید اجازه دهد که نماسازی بصورت سلیقه‌ای در شهر ادامه پیدا کند.
وی گفت: انتظار می ‌رود سازمان نظام مهندسی، توجه به ارتقای سطح نماسازی ساختمان ‌ها را با همکاری شهرداری در دستور کار قرار داده و نظارت کافی در ساخت و ساز مسکن توسط ناظران انجام شود تا از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد جلوگیری گردد.
سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد هم در این دیدار عنوان کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی با کارهای علمی، کارشناسانه و تعامل می‌ توانند در بحث ساختمانی با یک‌دیگر همکاری کنند.
فتوحی بیان داشت: با توجه به محدودیت مالی شهرداری، ضروری است که اقدامات ما در تمام حوزه ‌ها با دقت و چکش کاری بیشتری اجرایی گردد.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که انجام کارها را کند کرده تقابل برخی از مدیران اجرایی با یک‌دیگر است؛ به طور مثال شهرداری ۱ هزار و هفتصد سرویس نخاله برداری در پادگان ۰۷ را انجام داد؛ برای ساخت پارک هفت هکتاری در این محل، مبلغ ده میلیارد تومان تأمین اعتبار شده، ولی اختلاف میراث فرهنگی و ارتش کار را متوقف کرده است.
منبع: ایمنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۰۰
317 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0