حضور 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی حضور 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

حضور ۲ تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

حضور 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ، همکاری و هماهنگی جامعه ی مهندسان، شورا و شهرداری فرآیند ساخت و ساز را بهبود بخشیده است

کد خبر: 001107005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ بهمن ۰۰ - ۱:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حضور ۲ تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ، همکاری و هماهنگی جامعه ی مهندسان، شورا و شهرداری فرآیند ساخت و ساز را بهبود بخشیده است

حضور ۲ تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

حضور 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی
یاسین بجانی سخنگو و علی‌رضا نوای باغبان رییس کمیسیون برنامه و بودجه دو تن ازاعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز بودند که ضمن حضور در ساختمان مرکزی سازمان با رئیس و تنی چند از اعضای هیات رئیسه دیدار و گفتگو کردند.
در راستای رفع موانع و مشکلات موجود و هم‌چنین ارتقای سطح روابط سازمان و شهرداری کلانشهر تبریز ۲ تن از اعضای شورای شهر میهمان رئیس سازمان بودند.
رضا دیزجی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی، درباره اهداف این دیدار گفت: همکاری و هماهنگی جامعه ی مهندسان، شورا و شهرداری فرآیند ساخت و ساز را بهبود بخشیده و امیدوار هستیم با همکاری شورای اسلامی کلانشهر تبریز بتوانیم در جهت عمران و آبادانی هرچه بیشتر، گام های خوبی برداریم.
دیزجی ادامه داد: با توجه به اینکه در جلسات شورای شهر دغدغه های مردم مطرح میشود، در تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان و شورای شهر، منافع مردم در صنعت ساختمان را سر لوحه کار خود قرار میدهیم که در این راستا نیاز به حمایت این پارلمان محلی داریم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در بخشهای طراحی و نظارت عملکرد بسیار قابل قبولی دارد اما در بخش اجرا شاهد ورود افراد فاقد صلاحیت در اجرای ساختمانها هستیم که با همکاری ارگانهای مرتبط با ساخت و ساز می توانیم در این مورد هم موفقیت کسب نماییم.
وی ضمن اشاره به پایین بودن تعرفه خدمات مهندسان گفت: در تلاش هستیم نسبت به بازنگری در تعرفه‌ها اقدام نماییم.
دیزجی هم‌چنین با اشاره بر ضرورت استفاده از تجارب و ظرفیت های مهندسان شهرساز در امور مرتبط با معاونت شهرسازی شهرداری کلانشهر تبریز، افزود: مهندسان شهرساز در حوزه های مختلفی میتوانند به شهرداری کمک کند و اعضای شهرساز سازمان نظام مهندسی ساختمان، بعنوان بازوان اجرایی و فکری شهرداری، آماده هر نوع همکاری می باشند.
وی گفت: هدف ما رضایت شهروندان و توسعه همه جانبه جامعه و محیط زندگی انسانی است و همکاری و تعامل سازمان نظام مهندسی ساختمان، شورای شهر و شهرداریها، ساختن شهری ایمن، پایدار، زیبا و شایسته شهروندان را رقم خواهد زد. در ادامه این دیدار اعضای شورای شهر نیز به مسائلی در مورد نظارت، ارائه گزارشات به شهرداری، موضوعات مرتبط با کمیسیون ماده ۱۰۰ از جمله تخصصی تر شدن مراجع تصمیم سازی در این کمیسیون که میتواند به نفع مردم و شهرها باشد اشاره کردند.
میهمانان شورایی سازمان هم‌چنین از تلاش برای حضور مشورتی نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان در این کمیسیون خبر دادند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۰۰
576 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0