تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی با نظارت دولت تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی با نظارت دولت

تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی با نظارت دولت

تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی با نظارت دولت ، صورت گیرد. تفاهم‌نامه همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منعقد شد

کد خبر: 000330004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ خرداد ۰۰ - ۸:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی با نظارت دولت ، صورت گیرد. تفاهم‌نامه همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منعقد شد

تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی با نظارت دولت

تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی با نظارت دولت
ارتقای کیفی‌سازی با تشکیل نظام فنی اجرایی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: پیشنهاد می‌شود تا تهیه و تدوین نظام فنی و اجرایی توسط بخش خصوصی انجام شود و دولت به عنوان ناظر عالیه بر اجرای آن نظارت داشته باشد.
بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ۲۹ خرداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با آن سازمان برای بهره مندی از ظرفیت ‌های فنی و مهندسی طرفین بر استفاده از توان بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مختلف ساختوساز تاکید کرد و افزود: همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برای ارتقای کیفیت ساخت و ساز علاوه بر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، با دانشگاه علمی کاربری و سازمان آموزش فنی و حرف‌های تقویت گردد.
وی، ایجاد تحول در بخش فنی و مهندسی کشور را در همکاری این ۴ شرکت و سازمان قابل تحقق برشمرد و پیشنهاد تدوین نظام فنی- اجرایی صنعت احداث و انرژی را ارایه کرد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: تشکیل یک نظام فنی-اجرایی در کشور به ارتقای کیفی سازی کمک قابل توجهی خواهد کرد. پیشنهاد می گردد تا تهیه و تدوین نظام فنی-اجرایی توسط بخش خصوصی انجام شود و دولت به عنوان ناظر عالیه بر اجرای آن نظارت داشته باشد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عنوان داشت: در روز‌های آتی با مسئولان کشور ژاپن جلساتی برای همکاری و ارتقای دانش فنی و مهندسی برگزار می گردد که در برنامه است این کار با کشور‌های اروپایی همچون آلمان، کانادا و سوئد نیز انجام شود.
وی، هدف از توسعه همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه فنی- مهندسی را ارتقای گواهی‌نامه‌های فنی- مهندسی از سطح ملی به بین المللی برشمرد.
منبع: خبرگزاری میزان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ خرداد ۰۰
327 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0