منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان

منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان

منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان ، نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی بود. دیزجی،  یکی از مشکلات مهم اعضای سازمان را موضوع بیمه عنوان کرد

کد خبر: 001107007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ بهمن ۰۰ - ۱:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان ، نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی بود. دیزجی،  یکی از مشکلات مهم اعضای سازمان را موضوع بیمه عنوان کرد

منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان

منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان
منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
منادی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی میهمان هیات مدیره سازمان بود.
در این جلسه که اعضای هیات رئیسه و تنی چند از اعضای هیات مدیره حضور داشتند، موضوعات در دست اقدام سازمان مورد بررسی قرارگرفت و رایزنی هایی نیز در مورد رفع موانع موجود بر سر راه جامعه ی مهندسی استان انجام پذیرفت. در ابتدای این دیدار، رضا دیزجی رئیس سازمان ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور منادی در محل سازمان، به ارایه گزارشی از اقدامات انجام یافته توسط هیات مدیره دوره نهم پرداخت.
رئیس سازمان با اشاره به مشکلات فراوان مهندسان ناظر، یکی از مشکلات مهم اعضای سازمان را موضوع بیمه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر علی رغم اینکه سازمان تامین اجتماعی مبالغی را بابت حق بیمه از پروانه های ساختمانی اخذ می کند، متاسفانه مهندسان شاغل در این پروژه ها ازخدمات این بیمه بهره مند نمی شوند.
دیزجی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست: برای حل این مشکل مهندسان ناظر و مجری، تدبیری شایسته اتخاذ و در صورت لزوم قوانین مربوطه اصلاح شود.
در ادامه رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از آمادگی جامعه سی و چهار هزار نفری مهندسان عضو سازمان برای همکاری با نمایندگان مجلس و ارگان‌های مرتبط، در مسیر توسعه استان خبر داد.
رضا دیزجی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به عدم دعوت از نماینده سازمان در جلسات استانی از جمله شورای فنی و شورای اداری استان و کمیته ها و کمیسیونهای تخصصی سطح استان، این امر را به ضرر استان و شهروندان استان دانست و گفت: حضور متخصصین سازمان در این جایگاه ها میتواند مانع بسیاری از خسارات و یا خطاهای احتمالی مرتبط با امور فنی در سطح استان شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه ارگان‌های دخیل در صنعت ساختمان بتوان با ارتقای کیفیت ساخت، عمر مفید ساختمانها را به استانداردهای جهانی نزدیک تر کرد.
در ادامه این جلسه، منادی نماینده مردم تبریزآذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از پذیرایی صمیمانه اعضای هیات مدیره سازمان از جامعه مهندسی استان خواست تا در مورد نوسازی بافتهای فرسوده حضور جدی تری داشته باشند.
منادی گفت: این امر بایستی به مطالبه سازمان نظام مهندسی ساختمان تبدیل گردد و این سازمان حتی در ابعاد ملی به عنوان یک مرجع تخصصی، در کسوت مدعی العموم منافع شهروندان ساکن در این بافتها، نوسازی این بافتها را مورد پی‌گیری قرار دهد.
وی در ادامه ضمن اشاره به وضعیت فعلی خدمات مهندسی در کشور گفت: فقدان وحدت رویه می تواند حوزه های عمرانی کشور را با مشکلات فنی بیشماری مواجه کند.
وی گفت: تلاش خواهد کرد نظرات کارشناسی سازمان ها درکلیه پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.
این نماینده مجلس هم‌چنین افزود: هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس بایستی نسبت به تعیین تکلیف وضعیت موجود اقدامی عاجل تدبیر نماید و در تلاش خواهیم بود که در راستای اصلاح قانون قدم برداریم.
منادی در ادامه از رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی و مالیاتی مهندسان با همکاری و پیگیری‌های بی وقفه این سازمان با ۲ سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی خبر داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۰۰
287 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0