فراخوان پیش ثبت نام طرح اقدام ملی ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین فراخوان پیش ثبت نام طرح اقدام ملی ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

فراخوان پیش ثبت نام طرح اقدام ملی ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

فراخوان پیش ثبت نام طرح اقدام ملی ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ، صادر شد. لذا از اعضاء محترم که واجد شرایط مندرج در این اطلاعیه هستند دعوت می شود تا تاریخ 99/7/30 با مراجعه به پرتال شخصی خود نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند

کد خبر: 990730007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ - ۷:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، فراخوان پیش ثبت نام طرح اقدام ملی ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ، صادر شد. لذا از اعضاء محترم که واجد شرایط مندرج در این اطلاعیه هستند دعوت می شود تا تاریخ ۹۹/۷/۳۰ با مراجعه به پرتال شخصی خود نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند


فراخوان پیش ثبت نام طرح اقدام ملی ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

فراخوان پیش ثبت نام طرح اقدام ملی ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین
با توجه به پی‌گیری‌های سازمان و به استناد اعلام کتبی شرایط متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از سوی اداره کل محترم راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در نظر دارد نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی اقدام کند.
لذا از اعضاء محترم که واجد شرایط مندرج در این اطلاعیه هستند دعوت می شود تا تاریخ ۹۹/۷/۳۰ با مراجعه به پرتال شخصی خود نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.
یادآور می شود این ثبت نام صرفاً جهت شناسایی و امکان یابی بوده و در صورت استقبال از این طرح و رسیدن به حد نصاب، نسبت به انجام هماهنگی مراحل بعدی ( تاسیس شرکت تعاونی ) و تملک زمین با همکاری مراجع محترم ذیربط اقدام خواهد شد.
شرایط ثبت نام:
۱- طبق ضوابط اعلام شده متقاضی و افراد تحت تکفل، فاقد مسکن و یا زمین مسکونی ملکی از ابتدای برنامه ۵ ساله چهارم (۱۳۸۴/۱/۱) تا این تاریخ باشد.
۲- متقاضی و افراد تحت تکفل، قبلاً از هیچ‌یک از امکانات دولتی شامل زمین و یا واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت مسکن (فرم ج سبز) استفاده نکرده باشد.
۳- متقاضی باید متأهل و یا سرپرست خانوار باشد. زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل سی و پنج سال سن می ‌توانند از این امکان بهره‌مند گردند.
۴- حداقل دارای پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشد.
۵- نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و…)
۶- فرد متقاضی باید توانایی پرداخت اقساط ماهیانه بانکی تسهیلات دریافتی را داشته باشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۹۹
650 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0