تعویق انتخابات های صنفی در استان قم تا بهبود وضعیت شیوع کرونا تعویق انتخابات های صنفی در استان قم تا بهبود وضعیت شیوع کرونا

تعویق انتخابات های صنفی در استان قم تا بهبود وضعیت شیوع کرونا

تعویق انتخابات های صنفی در استان قم تا بهبود وضعیت شیوع کرونا ، صورت گرفت. بستری موقت مبتلایان به کرونا در بیمارستان مادر پردیسان امکان پذیر است

کد خبر: 000607001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ شهریور ۰۰ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعویق انتخابات های صنفی در استان قم تا بهبود وضعیت شیوع کرونا ، صورت گرفت. بستری موقت مبتلایان به کرونا در بیمارستان مادر پردیسان امکان پذیر است

تعویق انتخابات های صنفی در استان قم تا بهبود وضعیت شیوع کرونا

تعویق انتخابات های صنفی در استان قم تا بهبود وضعیت شیوع کرونا
تعویق انتخاباتهای صنفی تا بهبود وضعیت شیوع کرونا
مدیرکل مدیریت بحران استان قم در مورد برگزاری برخی از انتخاباتها در استان و از جمله انتخابات نظام مهندسی با حضور شش هزار نفر بیان کرد: اگرچه کلیت تصمیم گیری در این مورد آن است که انتخابات های صنفی باید تا زمان رفع نسبی خطر کرونا به تعویق افتد.
محسن اروجی با اشاره به مصوبه اخیر استانی درباره امکان دفن جانباختگان کرونایی در آرامستانهایی به جز آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: این امکان در صورت درخواست خانواده فرد جانباخته فراهم شده است.
اروجی هم‌چنین به بستری موقت مبتلایان به کرونا در بیمارستان مادر پردیسان اشاره کرد و افزود: این ظرفیت، کمکی بسیار مناسب برای مدیریت تختهای بیمارستانی و استفاده بهینه از آنهاست.
وی هم‌چنین به برخی مشکلات موجود در مراکز تست کرونا و واکسیناسیون اشاره و بیان کرد: ازدحام و تراکم جمعیت در برخی از مراکز نمونه گیری و تست کرونا باید رفع گردد، ضمن آن که مأموران نیروی انتظامی هم باید در این مراکز و هم‌چنین مراکز واکسیناسیون مستقر باشند تا نظم کامل در این مراکز دیده شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان، هم‌چنین از جانمایی ۵ مرکز جدید برای کمک به نمونه گیری حداکثری و سریع کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر بیست و دو مرکز واکسیناسیون نیز در استان فعال است که این تعداد می‌تواند به ببست و هشت مرکز هم برسد.
اروجی در عین حال اهمیت تأمین اکسیژن را برای بیماران کرونایی بستری در منزل مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: لازم است تا کپسولهای اکسیژن با برنامه ریزی قرارگاه استانی مبارزه با کرونا و طرح شهید سلیمانی تأمین گردد، ضمن آنکه باید تدبیری هم اتخاذ گردد تا این کپسول ها به موقع به مخزن عودت داده شود تا امکان استفاده سایر بیماران نیز از آن مهیا باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استان، در مورد برگزاری برخی از انتخاباتها در استان و از جمله انتخابات نظام مهندسی با حضور شش هزار نفر گفت: این موضوع باید بصورت موردی بررسی گردد، اگرچه کلیت تصمیم گیری در این باره آن است که انتخاباتهای صنفی باید تا زمان رفع نسبی خطر کرونا به تعویق افتد.
وی در ادامه به برگزاری چند جلسه هماهنگی برای راه اندازی بیمارستان تنفسی به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم اشاره کرد و افزود: نهادهای مختلف و از جمله شهرداری قم برای تدبیر زیرساختهای این بیمارستان وارد عمل شده اند.
مدیرکل مدیریت بحران استان، هم‌چنین ادامه داد: این بیمارستان شصت و هشت تخت‌خوابی با امکانات مستقل تا حدود ۱ هفته آینده آماده بهره برداری خواهد بود.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ شهریور ۰۰
422 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0