امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، میسر شد. فعالیت سازمان با استفاده از ظرفیت دو سوم کارمندان خود بصورت نوبت کاری و یک سوم نیز به شکل دورکاری و مرخصی با انجام هماهنگی‌های مقتضی خواهد بود

کد خبر: 990431013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ - ۷:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، میسر شد. فعالیت سازمان با استفاده از ظرفیت دو سوم کارمندان خود بصورت نوبت کاری و یک سوم نیز به شکل دورکاری و مرخصی با انجام هماهنگی‌های مقتضی خواهد بود

امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امکان دورکاری و مرخصی یک سوم پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از بیست و هشتم تیر ماه میسر گردید.
بنا به تصمیم و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق ابلاغیه استانداری تهران از روز شنبه بیست و هشتم تیر ماه تا اطلاع ثانوی، امکان دورکاری و مرخصی یک سوم کارمندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران میسر گردید.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با توجه به بخش‌نامه‌ اخیر و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کاهش زنجیره سرایت این بیماری و تکریم ارباب رجوع، با توجه به فراهم کردن امکان کلیه خدمات از طریق الکترونیکی طی ماه‌های اخیر،فعالیت سازمان را با استفاده از ظرفیت دو سوم کارمندان خود بصورت حضوری و یک سوم نیز به شکل دورکاری و چرخشی و اخذ مرخصی، از روز شنبه بیست و هشتم تیرماه انجام خواهد داد.
طبق اطلاعیه سازمان، با توجه به این که امور مراجعان و اعضا از طریق الکترونیکی قابل انجام است، فعالیت سازمان با استفاده از ظرفیت دو سوم کارمندان خود بصورت نوبت کاری و یک سوم نیز به شکل دورکاری و مرخصی با انجام هماهنگی‌های مقتضی خواهد بود.
همکاران خانم سازمان که دوران بارداری را طی می کنند، مادرانی که دارای فرزند خردسال شیرخوار هستند و کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند، در اولویت دورکاری هستند و می ‌توانند با هماهنگی قبلی بصورت نوبت بندی و چرخشی اقدام به دورکاری و انجام امور سازمان نمایند تا علاوه بر تضمین حفظ سلامتی شان، روند خدمت‌رسانی به ارباب رجوع و اعضاء تسهیل شود.
لازم به ذکر است، رعایت کلیه پارامترهای بهداشت شغلی و به کارگیری شیوه‌های رعایت بهداشت،حفظ فاصله اجتماعی و کلیه اقدامات پیش‌گیری و محافظتی در سازمان مرکزی و دفاتر نمایندگی هم‌چنان الزامی است.
قابل یادآوری است، از آنجا که بر اساس ماده شصت و شش قانون کار، همکاران سازمان نمیتوانند بیش از نه روز از مرخصی سالانه خود را ذخیره کنند و فقط نه روز از مرخصی استفاده نشده شان در هر سال قابل ذخیره و انتقال به سال بعد است، آن دسته از پرسنل سازمان که میزان مطالبه مرخصی شان از سقف قانونی بیشتر است، موظف هستند که تا پایان شهریور ماه در راستای اجرای فاز جدید آیین نامه دورکاری و مرخصی کارکنان، از اضافه مرخصی خود استفاده کنند تا ذخیره مرخصی شان سوخت نشود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۹
445 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0