بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران

بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران

بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران ، فراهم گردید. تداوم جلسات و نشست های مشترک، پیشبرد اهداف مستلزم طرح ‌های توسعه‌ای و همکاری ‌های بیشتر است

کد خبر: 990727009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹ - ۱۰:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران ، فراهم گردید. تداوم جلسات و نشست های مشترک، پیشبرد اهداف مستلزم طرح ‌های توسعه‌ای و همکاری ‌های بیشتر است

بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران

بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران

بستر همکاری سازمان نظام‌مهندسی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران فراهم گردید.
در جلسه ای مشترک فی‌مابین ارکان دبیرخانه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان نظام‌مهندسی و معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اتاق تهران، زمینه‌های همکاری و تبادل تفاهم‌نامه فراهم گردید.
در این جلسه، مقدم راد رئیس دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و روابط بین‌الملل، با اشاره به تاریخچه و فعالیت ‌های انجام‌ شده، اهداف دبیرخانه را تشریح کرد.
فرهام مقدم با تأکید بر اهداف مشترک، ایجاد ارتباط دو مجموعه را لازم مثبت ارزیابی کرد و این همکاری ‌های فی‌مابین را باعث هم‌افزایی بیشتر عنوان کرد.
آزاد منجیری عضو هیأت مدیره سازمان نیز، ضمن تأکید بر تداوم جلسات و نشست های مشترک، پیشبرد اهداف را مستلزم طرح ‌های توسعه‌ای و همکاری ‌های بیشتر عنوان کرد.
هم‌چنین بهنام عابدی ترکی، دبیر دبیرخانه صادرات خدمات مهندسی، با اشاره به کنفرانس بین‌المللی صادرات خدات مهندسی و هم‌چنین تفاهم‌نامه‌های تبادل شده با کشورهای دیگر نظیر عراق، سوریه و … بر نقش مستقیم دبیرخانه در صدور خدمات و کالاهای مهندسی تأکید کرد.
در ادامه حسام‌الدین حلاج معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی نیز، ضمن تأکید بر همکاری‌ های بیشتر، آمادگی اتاق بازرگانی تهران را به ‌منظور همکاری با سازمان ناظم مهندسی ساختمان استان تهران و دبیرخانه دائمی صادرات خدمات فنی مهندسی اعلام کرد.
حلاج، هم‌چنین به نقش کشورهای همسایه نظیر افغانستان، پاکستان، روسیه و قطر اشاره کرد.
در خاتمه، گلچین مدیر اداری دبیرخانه صادرات خدمات مهندسی، شناسایی و آموزش مهندسان و اعضای علاقه‌مند و حائز شرایط را از مهم برشمرد و خواستار همکاری اتاق بازرگانی در این زمینه گردید.
قابل ذکر است این جلسه، زمینه‌ های همکاری با اتاق بازرگانی و تبادل تفاهم‌نامه‌های مشترک را فراهم کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۹۹
386 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0