الکام استارز

نقشه جانمایی غرفه های بیشتر از ۱۲ متر الکام استارز

نقشه جانمایی غرفه‌های بالای ۱۲ مترمربع در سالن الکام‌استارز منتشر شد.

کد خبر: 960425008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ تیر ۹۶ - ۱۱:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به اطلاع استارتاپهای حاضر در سالن الکام استارز میرساند، غرفه‌های بالای ۱۲ مترمربع در سالن الکام‌ستارز، ۲۵تیر، از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعداز‌ظهر می‌توانند برای دریافت مجوز ساخت غرفه به سالن ۳۷ نمایشگاه مراجعه کنند.نقشه جانمایی غرفه های بیشتر از ۱۲ متر الکام استارز

نقشه جانمایی غرفه های بیشتر از 12 متر الکام استارز

نقشه جانمایی غرفه های بیشتر از ۱۲ متر الکام استارز

نقشه جانمایی غرفه های بیشتر از ۱۲ متر الکام استارز

ویژه استندهای ٥مترمربع
تکمیل اطلاعات پوستر استندهای ۵ متر مربع نیز شروع شد و تا ٢٧ تیر باز خواهد بود.
متقاضیان میتوانند با ورود به “حساب کاربری من” پوستر ١٦٠*٦٠ خود را تکمیل کنند. در صورت نیاز به اعمال تغییرات در لوگو یا توضیح استارت آپ از طریق بخش “ویرایش” این امکان فراهم شده است. در انتها پیش نمایش تصویر پوستر قابل رویت خواهد بود. به این ترتیب در وارد کردن اطلاعات صحیح دقت فرمایید.
همینطور جهت تکمیل اطلاعات کارت افراد حاضر در غرفه، به بخش “ثبت نام غرفه داران” مراجعه کرده و عکس های ٣*٤ را در همین بخش بارگذاری کنید.
غرفه های بالای ۳۶ متر
غرفه‌های بالای ۳۶ متر، از روز چهارشنبه ۲۸ تیر از ساعت ۹ الی ۱۶ میتوانند کارت‌های غرفه‌داران را از سالن ۳۷ در نمایشگاه بین‌الملی تهران تحویل بگیرند. پیشنهاد می شود عکس افراد را در هنگام تحویل کارت درج مهر روی کارت ها، به همراه داشته باشید.
در صورت عدم نمایش پوستر، به بخش ویرایش رفته و لوگو استارت آپ خود را بارگذاری کنید.
اسکان استارتاپها
متقاضیان می‌توانند هنگام تکمیل فرم کارت حضور در غرفه، برای اسکان نیز درخواست خود را ارائه کنند. لطفا در صورت نیاز به فضا برای اسکان، حتما فرم موجود را تکمیل کنید.
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ تیر ۹۶
1156 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0