جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن در منطقه 3 اجتماعي مدیر منطقه 3 اهواز

جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن در منطقه ۳ اجتماعي

مدیر منطقه 3 اهواز از نصب و جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن جدید در شهرک نظام مهندسی خبرداد.

کد خبر: 960726008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ - ۱۰:۰۴ ق.ظ

مدیر منطقه ۳ اهواز از نصب و جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن جدید در شهرک نظام مهندسی خبرداد.جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن در منطقه ۳ اجتماعي

جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن در منطقه 3 اجتماعي

جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن در منطقه ۳ اجتماعي

جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن در  منطقه ۳ اجتماعي

یوسفی مدیر منطقه با اعلام این خبر بیان کرد: باهدف توسعه امکانات رفاهی و سرگرمی برای کودکان و ایجاد محیطی ایمن برای فعالیت، تفریح و بازی کودکان و حضور خانوادهها در پارکهای محله ای ، شهرداری منطقه ۳ اقدام به خرید ، جانمایی و نصب وسایل بازی در پارک شهرک نظام مهندسی کرد.
یوسفی عنوان کرد: این وسایل بازی که شامل تاب، سرسره و دیگر وسایل است از جنس پلی اتیلن استاندارد ساخته شده و برای بازی کودکان خیلی مناسب است .
مدیر منطقه سه با اشاره به ویژگی وسایل پلی اتیلن ادامه داد: نصب این وسایل بازی باعث رونق پارکهای محله ای و هم چنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان افراد جامعه و فراهم آمدن بستری برای تفریح خانوادهها خواهد شد.
وی افزود: وسایل بازی نصب شده از جنس محصولات سبز بوده و سبب ایجاد آلودگیهای زیست محیطی نخواهد شد و دوام خیلی مناسبی در شرایط دمایی بالا دارند و مقاوم هستند.

جانمایی وسایل بازی پلی اتیلن در منطقه ۳ اجتماعي


لازم به ذکر است عملیات نصب و جانمایی این وسایل بازی شب گذشته با حضور و سرکشی مدیر منطقه و تلاش حوزه خدماتی این شهرداری در حال تکمیل است .
لازم به ذکر است مدیر منطقه سه به صورت روزانه از کلیه نواحی خدماتی و فضای سبز منطقه بمنظور رسیدگی هرچه بهتر بموارد خدماتی و عمرانی سطح منطقه بازدید و سرکشی به عمل می آورد.
منبع : خوزستان آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

لینک کانال تلگرام برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۹۶
1078 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0