پلاک گذاری پانزده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی

پلاک گذاری پانزده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی بیان کرد: از مجموع بیست و چهار هزار دستگاه تراکتور دارای شرایط پلاک گذاری در این استان امسال تاکنون پانزده هزار دستگاه آن پلاک گذاری شده اند.

کد خبر: 971016013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ دی ۹۷ - ۸:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی بیان کرد: از مجموع بیست و چهار هزار دستگاه تراکتور دارای شرایط پلاک گذاری در این استان امسال تاکنون پانزده هزار دستگاه آن پلاک گذاری شده اند.

پلاک گذاری پانزده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

پلاک گذاری پانزده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

پانزده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی پلاک گذاری شدند

محمدعلی قنادزاده روز ۱ شنبه در جلسه هماهنگی بخش کشاورزی سبزوار گفت: با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و بخش مکانیزاسیون تا پایان امسال نه هزار دستگاه تراکتور دیگر در استان خراسان رضوی پلاک گذاری میشوند تا بهره برداران آن ها با مشکل تامین سوخت روبرو نشوند.
قنادزاده اظهار داشت: سی و سه هزار دستگاه تراکتور در خراسان رضوی فعال است که بیست و چهار هزار دستگاه از آن ها عمر کم تر از بیست و پنج دارند و بقیه این ماشینهای کشاورزی فرسوده محسوب می گردند.
وی همچنین به طرح انتقال آب از دریای عمان به این استان اشاره و عنوان کرد: انتقال این آب برای شرب و صنعت است و در بخش کشاورزی باید با مدیریت و برنامه یزی صحیح به عملکرد آبی درست دست یابیم.

پلاک گذاری پانزده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی، بیست و دو درصد سهم اشتغال کشور را مربوط به کشاورزی ذکر و عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی هفده هزار و پانصد و پنجاه نفر عضو دارد که در شانزده گرایش مختلف کشاورزی ثبت نام کرده اند.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ دی ۹۷
703 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0